Jediný slovenský ekonomický
"Chceme jasne odlíšiť, že okrem aktuálnych ekonomických informácií, ktoré sa snažíme spracovať najlepšie a prinášať ako prví, má denník aj pridanú hodnotu – príspevky, ktoré presahujú rámec agentúrnych, oficiálnych či webových informácií, a prináša príbehy, analýzy, rozhovory a súvislosti," hovorí šéfredaktor Hospodárskych novín, Peter Vavro.
Hospodárske noviny sa po redizajne prikláňajú k skrátenej verzii svojho názvu HN. "Aby sme nové HNky priblížili našim potenciálnym čitateľom a ukázali im, že tento denník hovorí ich rečou, počas prvých troch dní bude cena vo voľnom predaji za zvýhodnených 20 centov. Táto cena odkazuje na 20 rokov Hospodárskych novín a 20 rokov Slovenskej republiky. Predplatitelia Hospodárskych novín dostali dnes od nás ako darček za dlhodobú dôveru špeciálnu publikáciu, pripomínajúcu 20 rokov našej samostatnosti,“ povedala marketingová riaditeľka vydavateľstva, Daniela Záležáková. Ostatní záujemcovia si môžu 68-stranovú exkluzívnu publikáciu Slovensko 1993 – 2013 kúpiť v novinových stánkoch za 3,90 EUR.
„Postupne inovujeme jednotlivé tituly, náš portál hnonline.sk, ako aj celkový branding vydavateľstva a jeho titulov. Do popredia sa viac dostáva značka HN. Chceme byť komplexnou platformou pre našich čitateľov, v rámci ktorej dostanú všetky potrebné informácie pre svoj každodenný život – o aktualitách, podnikaní, životnom štýle alebo zdraví,“ dodala Daniela Záležáková.
Reklamnú kampaň k uvedeniu nových HNiek vytvorila agentúra LOWE GGK. Komunikačnú podporu kampani zabezpečila agentúra Neopublic Porter Novelli.
Vydavateľstvo Ecopress, a.s. vydáva ekonomický denník Hospodárske noviny, týždenník Zdravotnícke noviny, mesačník Stratégie a špecializované tituly Obchod, Sestra, Diabetik, Student Life, Horeca magazín a časopis Run. 100-percentným vlastníkom akciovej spoločnosti Ecopress, a.s., ktorá je najväčším vydavateľom odborných titulov na slovenskom trhu je skupina Agrofert Holding.
Zdroj: Ecopress