Legendárny akčný kinohit Rambo I. sa stal najsledovanejším filmom televízie Dajto od začiatku jej vysielania 20. augusta 2012.
Najsledovanejšie spravodajstvo, pôvodný seriál i reality šou - televízia Markíza vo štvrtok 25. septembra 2014 obsadila najvyšších päť priečok v rebríčku sledovanosti.
Prvé miesto patrilo hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá v strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 11,2 % a trhový podiel 36,7 %. Najčerstvejšie informácie z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 730-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Divácky najúspešnejším nespravodajským programom sa stal pôvodný rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,2 % / share 30,4 % v 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ mu so 743-tisíc divákmi pri obrazovkách patril status najsledovanejšieho programu dňa.
Ďalšie priečky v rebríčku sledovanosti patrili spravodajským reláciám Športové noviny (rating 9,4 % / share 28,4 % v 12-54) a Počasie (rating 9,4 % / share 27,3 % v 12-54).
Úspešnejšia než akékoľvek štvrtkové programy konkurencie bola aj večerná reality šou Farma (rating 8,3 % / share 32,4 % v 12-54). V cieľovej skupine mladých žien 12-24 si zaujímavé dianie na znovuzrodenom salaši pozrela dokonca každá druhá diváčka.
Podvečer už tradične patril rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 6,6 % / share 30,6 % v 12-54), ktorý v rebríčku sledovanosti predstihol aj konkurenčný denný seriál vysielaný v prime-time.
Fantastický večer má za sebou televízia Dajto, legendárny akčný kinohit Rambo I. sa stal jej suverénne najsledovanejším filmom od začiatku vysielania 20. augusta 2012 v oboch hlavných cieľových skupinách.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 si Sylvester Stallone vystrieľal rating 4,4 % a trhový podiel 12,9 %, v čase vysielania snímky bolo Dajto silnou trhovou trojkou. Celkovo si Ramba vychutnalo 211-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Zabodoval však aj nasledujúci akčný triler Prepadnutie v 13. okrsku (rating 1,9 % / share 10,7 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,4 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 42,9 %).
Zdroj: Skupina Markíza