Výborne sa darilo aj seriálovým a filmovým akvizíciám na menších staniciach Doma a Dajto.
Najsledovanejší pôvodný seriál i hlavné spravodajstvo - absolútna väčšina divákov trávila pondelkový večer v spoločnosti programov televízie Markíza.
V pondelok 19. mája 2014 si najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách vychutnalo Búrlivé víno. Dlhodobo najúspešnejší rodinný seriál dosiahol rating 10,5 % a trhový podiel 31,2 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám pritiahol 706-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Medzi spravodajskými reláciami dominovali Televízne noviny (rating 9,6 % / share 41,2 % v 12-54), nasledované reláciami Počasie (rating 8,2 % / share 28,9 % v 12-54) a Športové noviny (rating 8,1 % / share 29,3 % v 12-54).
Podvečerným televíznym obrazovkám kraľoval rodinný seriál Chlapi neplačú s ratingom 5,6 % a trhovým podielom 31,5 % v cieľovej skupine 12-54. Jednoznačnú dominanciu si na trhu udržiava aj Teleráno (priemerný share 47,8 % v 12-54), ktoré konkurenčnej rannej šou opäť nedalo najmenšiu šancu.
Na Doma sa pretrvávajúcej diváckej priazni teší romantický seriál Fatmagül (rating 1,8 % / share 6,1 % a rating 1,9 % / share 10,8 % v 12-54), druhá časť z pravidelnej dvojporcie sa stala najsledovanejším programom z ponuky menších staníc. Výborne sa darilo aj druhej časti trileru Žraločia svorka (rating 1,8 % / share 8,1 % v 12-54) na Dajto.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 34,0 %) aj v prime-time (share 36,4 %).
Zdroj: Skupina Markíza