StoryEditor

Pokec.sk odštartoval reklamnú kampaň „Milióny nových príbehov“

29.10.2014, 15:13

Najväčší slovenský komunitný portál - Pokec spustil novú marketingovú kampaň. Jej námetom sa stali reálne príbehy reálnych ľudí z Pokecu.

Reklamná kampaň na Pokec.sk odštartovala v októbri. Poukazuje na reálne príbehy reálnych ľudí z Pokecu, kde základný slogan kampane je: „Milióny nových príbehov.“ Obsahuje komplexný mediamix, možno ju vidieť v celoplošnej televízii, rádiách, kinách a v printe. Okrem toho beží aj masívna internetová podpora na vlastných weboch Azetu, či už vo forme fireplace (brand webu) alebo ako video-reklama. Kreatívna idea reklamnej kampane vznikla inhouse v Azete, scenáristami sa stali reálni ľudia - samotní aktéri príbehov a o produkčnú stránku videí sa postaral GLUUU TV.

"Za 15 rokov pôsobenia Pokecu dostávame na naše oddelenia množstvo ďakovných e-mailov a príbehov od používateľov, ktorí práve vďaka Pokecu spoznali veľa nových priateľov, členov hudobných a tanečných skupín, ale aj svojich životných partnerov. Preto sme sa rozhodli niektoré z nich vybrať a ukázať ostatným," povedal Milan Dubec, generálny riaditeľ Azet.sk.

„Veľkej reklamnej kampani predchádzala výzva na Pokec.sk, aby sa používatelia zapojili a napísali nám svoje príbehy, ktoré sa reálne na Pokeci odohrali. Boli sme milo prekvapení pozitívnymi reakciami ľudí a zo všetkých možných príbehov sme vybrali tri, ktoré môžete vidieť v televízií a v ostatných médiách,“ upresňuje Jindřich Staněk, marketingový riaditeľ Azet.sk.

Kampaň pobeží až do konca novembra a príbehy z Pokecu môžu ľudia posielať aj naďalej: http://pokec.azet.sk/kampan

Portál Pokec.sk je dlhodobo obľúbeným komunitným portálom u svojich používateľov. Mesačne ho navštívi viac ako 1 015 000 ľudí. Títo ľudia tu strávia v priemere denne okolo 40 minút svojho času. Na Pokeci je zaregistrovaných približne 1,3 milióna nickov a denne si používatelia odošlú až 8 miliónov správ rýchlej pošty. Pokec.sk v roku 2014 dokonca získal prestížne ocenenie Superbrands 2014.

Ide o najuznávanejší, celosvetovo fungujúci program hodnotenia značiek a to nielen odbornou porotou Slovak Superbrands, ale tiež slovenskými spotrebiteľmi.

Pokec má najnavštevovanejšiu home page na celom Slovensku a podľa prieskumu v najznámejšom vyhľadávači je slovo „pokec“ najvýhľadávanejším slovenským webom. Jednou z hlavných hodnôt, na ktorých si Pokec zakladá, je bezpečnosť komunikácie.

Zdroj: Azet.sk

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 11:49