Cieľom súťaže je podporiť kvalitné e-shopy a pomôcť spotrebiteľom orientovať sa na trhu.
Anketa ShopRoku oceňuje e-shopy v troch kategóriách. Prvou je Cena popularity, v ktorej sa obchody uchádzajú o hlasy internetovej verejnosti, pričom tá sa rozhoduje podľa sympatií.
V rámci Ceny kvality sú parametre nastavené striktnejšie, nakoľko poradie víťazov je výsledkom vyhodnotenia státisícov dotazníkov spokojnosti od reálnych zákazníkov.
Tretia v poradí je Cena Heuréky. O tejto cene rozhoduje odborná porota online odborníkov, ktorá zohľadňuje aj to, či za e-shopom stojí zaujímavý príbeh, alebo či má jeho biznis aj spoločenský presah.
Vyhlasovateľom ankety ShopRoku je nákupný radca Heureka.sk. Odbornými partnermi sú spoločnosti VISA, DPD a Biznisweb.sk.
Zdroj: Fusion