StoryEditor

JANDL uviedol tretí vizuál pre EUROVEA

04.09.2012, 16:59

Tretím zo série vizuálov, ktoré JANDL naplánoval na najbližší rok pre klienta EUROVEA, je vizuál s headlinom: “Raj jesenných inšpirácií”. Vizuál sa venuje móde a upozorňuje na nové, jesenné kolekcie v prevádzkach EUROVEA. Vizuál je nasadený od polovice augusta do konca septembra.

Pri koncepte nákupného raja pracoval JANDL priamo s prostredím nákupného centra EUROVEA. To je jednak architektonicky unikátne, zároveň však aj zasadené v elegantnom a príjemnom prostredí oddychovej zóny na brehu Dunaja. Spolu so svojou polohou v centre Bratislavy a ďalšími benefitmi tak vytvára komplex, ktorý je nákupným rajom. Tomu zodpovedá aj vizuálne spracovanie, v ktorom sa motívy prírody spájajú s predmetmi charakterizujúcimi širokú ponuku obchodov a služieb.

Zdroj: JANDL

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 00:49