Značka Figaro spoločne s televíziou Markíza a seriálom Búrlivé víno rozbiehajú nevšednú súťaž. Hlavnou výhrou je totiž rola v tomto obľúbenom „markizáckom“ seriáli. Okrem toho sa bude hrať o večeru s Nelou Pociskovou, Smart televízory a podpisové karty. Súťaž potrvá 5 týždňov a jej vyvrcholením bude natáčanie a odvysielanie dielu, v ktorom si zahrá jeden výherca.
Po úspešnom uvedení jemne slaných noviniek prichádza Figaro s ďalším prekvapením pre svojich „verných“, ktorí si chuť čokolád a cukroviniek radi vychutnávajú aj pri seriáli Búrlivé víno. Nákupom výrobkov značky Figaro a jednoduchou registráciou prostredníctvom SMS alebo webovej stránky www.figaro.sk budú mať možnosť zapojiť sa do losovania o zaujímavé ceny. Hlavnou výhrou bude možnosť zahrať si v jednom diele spomínaného seriálu. Rola nie je vopred pripravená, pretože bude prispôsobená konkrétnemu výhercovi, jeho preferenciám a predstavám. Ďalšou cenou bude 5x večera s Nelou Pociskovou. Tá sa uskutoční v reštaurácii Elesko, ktorá je známa tým, že sa v nej a v priestore jej exteriéru natáčajú niektoré seriálové scény. Každý deň počas trvania súťaže prebehne zlosovanie o Smart televízor a v hre bude aj 840 Neliných podpisových kariet. Súťaž odštartuje 3. marca a ukončená bude 6. apríla 2014.
Kampaň bude podporená microsite webom v rámci oficiálnej stránky Figara, PR komunikáciou, printovou inzerciou a televíznym reklamným spotom. Ťažiť chce predovšetkým z popularity úspešného slovenského seriálu, z obľuby jeho hlavnej protagonistky, ako aj tradičnej slovenskej značky Figaro.
Zdroj: Omnipublic