Po viac ako ročnom pôsobení na Slovensku a 11 mesačnom pôsobení na českom trhu, direct banka ZUNO prekonala hranicu 100 000 klientov, pričom nového klienta získava každých 8 minút
Direct banka ZUNO, člen bankovej skupiny Raiffeisen Bank International, získala na Slovensku už viac ako 56 000 klientov a takmer 358 miliónov € na vkladoch. Spoločne s českou pobočkou ZUNO prekročila hranicu 100 000 klientov s celkovým objemom vkladov viac než 900 miliónov € .
“Klienti ZUNO považujú naše produkty za atraktívne, a to je skvelé,” hovorí András Hámori, CEO ZUNO. „ZUNO sa aj naďalej drží hesla Less bank, more life. Na Slovensko a do Čiech sme prišli s jasnou stratégiou, založenou na jednoduchosti, transparentnej komunikácii a žiadnych alebo minimálnych poplatkoch. Rýchlosť, s akou sme prekročili hranicu 100 000 klientov ukazuje, že aj trh sa začína meniť smerom k jednoduchému a nekomplikovanému bankovníctvu.“
V roku 2012 rozšírilo ZUNO svoje súčasné produktové portfólio (ÚČET za 0 €, 2 typy sporiacich účtov a termínované vklady s rôznou viazanosťou) o bezúčelový spotrebný úver bez ručiteľa do výšky 20 000 € s názvom PÔŽIČKA a povolené prečerpanie na účte – REZERVA. Ďalšie produkty reagujúce na dopyt zo strany klientov predstaví banka už v nasledujúcich mesiacoch.
“Prekonanie symbolickej hranice 100 000 zákazníkov od spustenia na Slovensku a v Čechách znamená, že sme každých 8 minút získali jedného klienta,” dopĺňa Tomáš Kuna, generálny riaditeľ ZUNO pre Česko a Slovensko. “Aj napriek tomu, že na oboch trhoch pôsobíme veľmi krátko, celkový objem vkladov presiahol viac než 900 miliónov €, čo len dokazuje, že nám slovenskí a českí klienti dôverujú stále viac.“
Zdroj: Dynamic