V Staroprameni sa držíme známej pravdy, že pivo a hudba ľudí spájajú. Súčasťou našich hudobných aktivít sú partnerstvá s letnými hudobnými festivalmi na čele s Rock for people a koncertmi v pražskej O2 aréne. Preto nás nadchla ponuka byť hlavný partnerom festivalu Grape, ktorý sa pravidelne organizuje na Slovensku a neváhali sme sa stať súčasťou tohto jedinečného podujatia, povedala Petra Chovancová, Senior Brand Manager značky Staropramen.
Už v poradí 7. ročník hudobného festivalu Grape sa tento rok bude niesť nielen v znamení dobrej hudby domácich a zahraničných kapiel, ale aj kvalitného piva. Hlavným partnerom je Staropramen-Slovakia, ktorý sa postará o dostatočný prísun zlatistého moku. Piešťanské letisko sa tak v dňoch 12.-13. augusta premení na miesto plné zábavy, kde pre fanúšikov bude pripravený pestrý pitný režim pod taktovkou spomínanej spoločnosti.
„Veríme, že počas tohto ročníka festivalu bude pivo v dobrých rukách. V rámci výčapu chystáme okrem veľkých výčapných centier aj menšie bary, aby bol areál dostatočne pokrytý. Navyše pribudne Beer Village a autíčko so Sládkovou limonádou, takže si návštevníci budú mať z čoho vyberať,“ uviedol Ján Trstenský, organizátor a zakladateľ festivalu Grape.
Vo veľkých výčapných centrách a menších baroch sa bude čapovať Staropramen svetlý 10°, Staropramen nefiltrovaný 12° a osviežujúci Staropramen Cool Grep. Úplnou novinkou bude zóna - Beer Village, kde si fanúšikovia budú môcť oddýchnuť a pritom ochutnať pivá privezené z ďalekých krajín. Belgickú tradíciu v sebe ukrýva pšeničné pivo Hoegaarden White, atmosféru mexických pláží navodí Corona Extra a anglický chlad zo sebou prinesie Carling British Cider servírovaný na ľade. O prírodné nealkoholické osvieženie sa postará autíčko so Sládkovou limonádou. V prípade extrémnych horúčav budú zabezpečené špeciálne chladiace prívesy, z ktorých sa priamo narazia sudy, aby bolo pivo dobre vychladené.
Zdroj: SKPR Strategies