V aktuálnom shortliste prestížneho vyhodnocovania kvatlity a kreativity prác, Zlatý klinec 2014, obsadili projekty členských agentúr BTL komunikačnej asociácie 7 z 8 miest.
Zlatý klinec 2014 ešte ani prakticky nezačal a BTL komunikačná asociácia už zaznamenala obrovský úspech! Z 20 prihlásených prác v kategórii eventov postúpilo do shortlistu 8, z ktorých až 7 vyšlo z dielne jej členských agentúr.
Práce boli prihlásené v podkategóriách Public events, Private events do 300 pozvaných, Private events nad 300 pozvaných a Events pre neziskové organizácie a projekty.
V podkategórii Public events je v shortliste z prác členských agentúr BTLka “Red City” pre klienta Philip Morris z dielne Leopard Production.
V podkategórii Private events do 300 pozvaných sú to “RWE IT dáva krídla” z dielne Creative Pro a “Orange Fashion” z dielne Monarch.
Podkategória Private events nad 300 pozvaných zahŕňa v shortliste projekt agentúry Institute of Promotion “20. výročie HB Reavis”, prácu agentúry Monarch “Village Camp Pribylina” pre klienta Orange Slovensko a projekt agentúry PromoLand “Oracle Partner Days”.
Napokon v shortliste podkategórie Events pre neziskové organizácie a projekty sa ocitla agentúra Leopard Production s projektom “Cena Nadácie Orange”.
“Už teraz to považujem za veľký úspech a teším sa, že nielen v praxi, ale aj pri tomto prestížnom oceňovaní sa ukazuje, že dlhoročné skúsenosti, odbornosť, inovácie, kreativita a tvrdá práca v konkrétnom segmente sú kritériami, ktoré oslovujú trh,” povedal Štefan Kozák, predseda BTL komunikačnej asociácie.
Zdroj: BTL komunikačná asociácia