Útek z väzenia
StoryEditor

Útek z väzenia doposiaľ najsledovanejším filmom roku 2014

16.09.2014, 13:10

Spoločný film dvoch akčných legiend Sylvestra Stalloneho a Arnolda Schwarzeneggera spôsobil doslova divácky ošiaľ! Konkurenčná šou o plnení snov výrazne zaostala.

Slovenská premiéra skvelého akčného kinohitu Útek z väzenia sa v nedeľu 14. septembra 2014 stala na obrazovkách televízie Markíza v oboch hlavných cieľových skupinách nielen najsledovanejším programom dňa, ale tiež divácky najúspešnejším filmom od začiatku roku 2014 v rámci ponuky všetkých slovenských televízií.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol Útek z väzenia rating 16,2 % a trhový podiel 40,4 %. Vychutnalo si ho celkovo 702-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Akčný triler obzvlášť zaujal mladých mužov 12-24, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel 47,7 %.

Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci akčný film Beštia (rating 6,9 % / share 35,5 % v 12-54) v hlavnej úlohe s ďalšou žánrovou hviezdou Stevenom Seagalom.

Druhým najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v nedeľu stali Televízne noviny (rating 12,3 % / share 39,6 % v 12-54), ktoré si pozrelo 697-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V rámci ponuky menších staníc si prvú priečku v rebríčku sledovanosti vybojovala legendárna zábavná šou Uragán (rating 2,1 % / share 5,3 % v 12-54) na Dajto.

Markíza kraľovala televíznemu trhu aj v ostatné dni predĺženého víkendu. V piatok 12. septembra 2014 bol najsledovanejším programom dňa druhý duel v rámci reality šou Farma (rating 9,8 % / share 29,1 % v 12-54) a v sobotu 13. septembra 2014 slovenská premiéra romantickej komédie Chlap na roztrhanie (rating 9,0 % / share 28,2 % v 12-54).

V sviatočný pondelok 15. septembra 2014 sa vynikajúco darilo hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny (rating 12,9 % / share 40,1 % v 12-54), ktorú si nenechalo ujsť až 789-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V oboch hlavných cieľových skupinách išlo o ich najlepší výkon od 11. mája 2014.

Výraznými jednotkami na trhu boli v čase vysielania aj rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,8 % / share 30,0 % v 12-54) a reality šou Farma (rating 8,7 % / share 30,1 % v 12-54).

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 04:27