Zaskočení Bratislavčania si mohli od začiatku týždňa nájsť na viacerých miestach Bratislavy (Kamenné námestie, Hviezdoslavovo námestie, Eurovea...) rozmiestnené bedničky s čerstvou zeleninou.
Paradajky, zelený a fialový šalát, mrkva a mix fialovej a žltej cibule s označením „Vezmite si!“ a podpisom „MERCADO“ boli pre okoloidúcich úplne zadarmo.
„Reštaurácia MERCADO je postavená na čerstvosti a zdraví. Okrem biopotravín vo vybraných jedlách budeme ponúkať aj pestrú bezlepkovú alebo vegetariánsku kuchyňu. Bravčovú zabíjačku u nás nenájdete. Medzi značku MERCADO a čerstvosť chceme dať znamienko „rovná sa“,“ vysvetľuje netradičné promo marketingová manažérka MEDUSA Group Tamara Pavelková.
Hoci reštaurácia ešte nie je otvorená, vyskúšať si ju mohlo v pondelok a utorok večer už 120 držiteľov Medusacard, ktorí nezaváhali a okamžite sa na facebookovú výzvu prihlásili sa na test kuchyne a služieb novej reštauračnej dominanty bratislavskej Eurovey. Všetko jedlo mali na účet podniku.
„Najväčší stres pre našich ľudí je vždy prvý deň prevádzky, keď sa odhaľujú všetky zabudnuté nedostatky. MERCADO je pre nás kľúčový projekt prvého polroka. Pomalšieho rozbehu a kolísavých výkonov sa tu musíme vyvarovať. Preto som veľmi vďačný za pomoc všetkým našim „testerom“, hovorí majiteľ MEDUSA Group Peter Štecko.
MERCADO privíta prvých „normálnych“ návštevníkov vo štvrtok 21. marca o 11:00.

