Mediálna sieť OMD opäť vedie rebríček mediálnych sietí v regióne EMEA. Podľa RECMA Report 2012 je na jeho čele nepretržite už sedem rokov, pričom po prvýkrát zvýšila svoj trhový podiel na viac ako 12 % a je tak lídrom s výrazným náskokom. Najnovšie hodnotenie RECMA nasleduje po vedúcej pozícii, ktorú OMD získala začiatkom tohto roku v reporte diagnostiky sietí RECMA. Hodnotiacimi kritériami RECMA sú sila vrcholového manažmentu, kvalita špecializovaných marketingových služieb a diverzita klientskej základne.
Tento najnovší úspech prichádza krátko po Cannes 2013, na ktorom sa OMD stala najviac oceňovanou sieťou, a po Gunn Report, ktorý OMD vyhlásil za najviac oceňovanú mediálnu
agentúru za rok 2012 – už po siedmykrát v rade. „V súčasnosti OMD v regióne zodpovedá za investície do marketingových aktivít svojich klientov vo výške 17,1 miliárd USD. Tento rast prichádza predovšetkým vďaka rozšírenej ponuke produktov a služieb, ktoré lepšie vyhovujú digitálnemu priestoru, ako aj ucelenejšiemu prístupu jedného regionálneho bloku, ktorý efektívnejšie reaguje na globálne a lokálne potreby našich klientov,“ skonštatovala Nikki Mendonça, prezidentka OMD, EMEA. „Máme vyše 4 300 mediálnych špecialistov, ktorí vytvárajú a zdieľajú nápady 24 hodín denne, a to výrazne ovplyvnilo spôsob, akým pracujeme. To je dôvod, prečo sme si dokázali udržať vedúcu pozíciu tak dlhú dobu a v takom silnom konkurenčnom prostredí.“
O OMD
OMD Worldwide (www.omd.com) je poprednou globálnou mediálnou komunikačnou agentúrou s viac ako 8 000 zamestnancami v 100 krajinách sveta, ktorá svoje služby poskytuje najväčším značkám na svete. OMD svojim klientom zabezpečuje komunikačnú stratégiu, mediálne plánovanie a nákup, digital, content creation, zábavný marketing, sponzorstvo, brand analytics a množstvo ďalších služieb. OMD je uznávaná za svoj celosvetový dosah, strategickú integráciu a kreatívnu inováciu. OMD získala množstvo ocenení. Gunn Report vyhlásil OMD za Najkreatívnejšiu mediálnu agentúr bezprecedentných sedem rokov v rade, je Globálnou mediálnou agentúrou roku 2008, 2009 a 2011 podľa Adweeku, a Mediálnou agentúrou roka za roky 2002, 2005, 2009 a 2011 podľa Advertising Age. V júli 2013 sa stala najefektívnejšou komunikačnou sieťou v Effies Index.
Na Slovensku pôsobí OMD od roku 2003, zamestnáva 28 ľudí, ktorí zabezpečujú komunikáciu pre vedúce značky a klientov na Slovensku. OMD dlhodobo patrí k najväčším nákupcom médií na Slovensku.
Zdroj: OMD Slovakia