Ocenenia Obchodník roka 2014 podporované generálnym partnerom MasterCard Europe boli udelené subjektom, ktoré získali najlepšie hodnotenie v rozsiahlom reprezentatívnom výskume spoločnosti INCOMA GfK. Hodnotenými parametrami bolo spontánne menovanie najlepšej predajne, počet nakupujúcich a miera ich vernosti predajni, dôvera zákazníkov a spokojnosť s vybranými parametrami, ktorými boli sortiment, kvalita, personál, služby a usporiadanie. Keďže organizátori súťaže sa neustále snažia ju inovovať a skvalitňovať, v tomto ročníku hodnotili zákazníci nielen kamenné predajne, ale aj e-shopy. Aj v tejto kategórií si prvenstvo odniesol NAY Elektrodom.
„V prvom rade ďakujeme zákazníkom. Je to pre nás veľký úspech najmä preto, že o ňom rozhodli oni. Ako mimoriadne ocenenie vnímame, že nás vyniesli na prvé miesto aj v kategórii e-shopov. Ostatné roky sme venovali množstvo úsilia, aby sme kvalitu služieb, poradenstvo a servis, ktorý od nás zákazníci očakávajú v kamenných predajniach, preniesli v maximálnej možnej miere aj do nášho e-shopu. To, že sme vyhrali obe kategórie je pre nás signál, že to robíme správne. Budeme sa snažiť prvenstvo obhájiť aj budúci rok,“ povedal Martin Ohradzanský, generálny riaditeľ spoločnosti NAY, a.s.