StoryEditor

Facebooková komunikácia slovenských značiek

16.12.2014, 11:06
Komunikácia na sociálnej sieti v súčasnosti patrí medzi obľúbené spôsoby, ako sa priblížiť k zákazníkom...

Slovenské značky nezaspali dobu a vďaka sledovaniu trendov sa aj u nich naplno prejavuje snaha prezentovať sa cez komunikačné kanály, ktoré oslovia čo najvyšší počet priaznivcov. Prím medzi nimi hrá sociálna sieť Facebook.

 

Vinári z Topoľčianok

Vinárstvo Château Topoľčianky patrí k držiteľom viacerých ocenení z vinárskych súťaží. Počet ich fanúšikov na facebooku sa pohybuje okolo 7000. Títo sú informovaní o prebiehajúcich akciách či aktuálnych úspechov vinárstva.

 

Naša kravička

Profil na Facebooku sirupov do mlieka MooGoo počíta svojich fanúšikov na tisícky. Zahŕňa malých maškrtníkov aj ich rodičov, ktorí sú takmer v každom poste motivovaní, aby sa do pribúdajúcich hier zapájali spolu s deťmi a strávili tak pekné chvíle.

Komunikácia značky však nie je obmedzená iba na on-line priestor facebooku. K slovu sa pravidelne dostáva aj stránka www.moogoo.sk, na ktorej sa nachádzajú príbehy plynule nadväzujúce na komunikáciu na sociálnej sieti.

 

Poctivý slovenský syr

Levické mliekárne zvolili o niečo netradičnejší, no zaujímavý spôsob pri výbere pomenovania svojej stránky. Názov fanpage znie Poctivý slovenský syr a mieri presne na svoju cieľovú skupinu – na priaznivcov tradičnej slovenskej pochúťky. Počet fanúšikov sa blíži k dvom tisícom a pravidelne sa dozvedajú zaujímavosti zo sveta tradičných syrov a neraz narazia aj na zaujímavý recept (aj) na sviatočné dni.

 

 

 

 

 

Zdroj: Trumpeter

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 23:18