Slovenské značky nezaspali dobu a vďaka sledovaniu trendov sa aj u nich naplno prejavuje snaha prezentovať sa cez komunikačné kanály, ktoré oslovia čo najvyšší počet priaznivcov. Prím medzi nimi hrá sociálna sieť Facebook.
Vinári z Topoľčianok
Vinárstvo Château Topoľčianky patrí k držiteľom viacerých ocenení z vinárskych súťaží. Počet ich fanúšikov na facebooku sa pohybuje okolo 7000. Títo sú informovaní o prebiehajúcich akciách či aktuálnych úspechov vinárstva.
Naša kravička
Profil na Facebooku sirupov do mlieka MooGoo počíta svojich fanúšikov na tisícky. Zahŕňa malých maškrtníkov aj ich rodičov, ktorí sú takmer v každom poste motivovaní, aby sa do pribúdajúcich hier zapájali spolu s deťmi a strávili tak pekné chvíle.
Komunikácia značky však nie je obmedzená iba na on-line priestor facebooku. K slovu sa pravidelne dostáva aj stránka www.moogoo.sk, na ktorej sa nachádzajú príbehy plynule nadväzujúce na komunikáciu na sociálnej sieti.
Poctivý slovenský syr
Levické mliekárne zvolili o niečo netradičnejší, no zaujímavý spôsob pri výbere pomenovania svojej stránky. Názov fanpage znie Poctivý slovenský syr a mieri presne na svoju cieľovú skupinu – na priaznivcov tradičnej slovenskej pochúťky. Počet fanúšikov sa blíži k dvom tisícom a pravidelne sa dozvedajú zaujímavosti zo sveta tradičných syrov a neraz narazia aj na zaujímavý recept (aj) na sviatočné dni.
Zdroj: Trumpeter