Prestížna súťaž Podnikové médium roka 2011 má za sebou úspešne svoj 9. ročník. Víťazi jednotlivých kategórií si v utorok 22. 5. 2012 prevzali cenu počas záverečného galavečera v brusnianskych kúpeľoch. Súťaže sa zúčastnilo 39 subjektov, ktoré prihlásili viac než 150 médií. Súťažilo sa v kategóriách Podnikové noviny, Podnikový magazín – interná komunikácia, Podnikový magazín – externá komunikácia, Elektronické médiá a audiovizuálna prezentácia, www stránky a intranet, Printové médiá rozpočtových a štátnych organizácií, Podniková brožúra, Podnikový kalendár a Voľné formy.
V kategórii Podnikové noviny si víťazstvo odniesla Oceľ východu spoločnosti U.S. Steel Košice, Podnikový magazín – interná komunikácia má svojho víťaza v podobe magazínu GS Svet poisťovne Generali, v kategórii Podnikový magazín – externá komunikácia dominoval PULSE magazín spoločnosti VW Slovakia. Za najlepšie elektronické médium a audiovizuálnu prezentáciu bola vyhlásená Allianz TV spoločnosti Allianz, www stránky a intranet ovládol web Slovenskej sporiteľne. Hlavnú cenu pre printové médium rozpočtových a štátnych organizácií získala Revue Piešťany, Najlepšiu podnikovú brožúru pripravila Malokarpatská vínna cesta s názvom Štyri ročné obdobia na Malokarpatskej vínnej ceste a najlepší Podnikový kalendár do súťaže prihlásila Prvá stavebná sporiteľňa. Voľné formy ovládol Slovak Telekom s projektom Toto ide na naše triko. Okrem hlavných kategórií sa udeľovali aj špeciálne ceny. Cenu HN online za účelné spracovanie, Cenu za najlepšiu obsahovú stránku, Cenu Prvej stavebnej sporiteľne za najlepšiu grafickú stránku, Cenu Hospodárskych novín za moderné postupy pri tvorbe, Cenu PhDr. Mariána Matyáša za ojedinelý projekt v oblasti podnikových médií, Cenu pre najperspektívnejšieho nováčika a Cenu kúpeľov Brusno. Tiež Detskú cenu Žirafa za pomoc deťom v núdzi a cenu Klubu podnikových médií. Absolútnym víťazom a cenu Grand Prix 2011 – Podnikové médium roka získal magazín PULSE spoločnosti Volkswagen Slovakia. O víťazoch rozhodla 5-členná porota, zložená z odborníkov z oblasti online médií, printových médií, marketingu a PR. „Ako každý rok, aj teraz bolo rozhodovanie nesmierne náročné. Rukami nám prešlo viac, než 150 médií a každé sme posudzovali osobitne. Zvolili sme bodovací systém hodnotenia, pričom v kategóriách, kde to bolo možné, sme samostatne hodnotili kvalitu papiera, obsah, grafiku a celkový dojem, pri ostatných samostatne funkčné využitie a kreativitu. Konkurencia bola obrovská, a preto sme sa v niektorých kategóriách rozhodli udeliť dve druhé a dve tretie miesta. Veríme, že budúci, jubilejný desiaty ročník bude ešte úspešnejší a očakávame ešte viac subjektov, ktoré sa do súťaže o Podnikové médium roka prihlásia,“ povedala riaditeľka súťaže Monika Kozelová.
VÝSLEDKY V HLAVNÝCH KATEGÓRIÁCH: PMR 2011
Kategória – „Podnikové noviny“
1. OCEĽ VÝCHODU - U.S. Steel Košice
2. IMPULZ - Prvá stavebná sporiteľňa
3. Podbrezovan - Železiarne Podbrezová
Kategória – „Podnikový magazín – interná komunikácia“
1. GS Svet - Generali Slovensko
2. Sporka - Slovenská sporiteľňa
2. TATRABANKÁR - Tatrabanka
3. Naša banka - Uni Credit
Kategória – „Podnikový magazín – externá komunikácia“
1. PULSE magazín - VW Slovakia
2. Connection Magazin - Americká obchodná komora
3. Datalan News - Datalan
Kategória – „Elektronické médiá a audiovizuálna prezentácia“
1. Allianz TV - Allianz
2. Interné audiovizuálne prezentácie - Generali Slovensko
3. Sporka TV - Slovenská sporiteľňa
Kategória – „www stránky a intranet“
1. www.slsp.sk - Slovenská sporiteľňa
2. www.datalan.sk - Datalan
2. AZ Intranet - Allianz
3. www.mvc.sk - Malokarpatská vínna cesta
Kategória – „Printové médiá rozpočtových a štátnych organizácií“
1. Revue Piešťany - mesto Piešťany
2. Ľupčianske zvesti - Obec Slovenská Ľupča
3. Múzejné noviny 2011 - Vihorlatské múzeum Humenné
Kategória – „Podniková brožúra“
1. Štyri ročné obdobia na Malokarpatskej vínnej ceste - Malokarpatská vínna cesta
2. Salón výtvarníkov - Malokarpat. osvetové stredisko Modra
3. Vinohradnícky a vinársky rok - Malokarpatská vínna cesta
Kategória – „Podnikový kalendár“
1. Teplo domova - Prvá stavebná sporiteľňa
2. 7 divov banskobystrického kraja - VÚC Banská Bystrica
3. Generali Slovensko - pre nás jasná voľba - Generali Slovensko
Kategória – „Voľné formy“
1. Toto ide na naše triko - Slovak telekom
2. Výročná správa - Datalan
3. Výročná správa - Slovenská pošta
3. Kampaň Komunikačné štandardy - Východoslovenská energetika
ŠPECIÁLNE CENY:
Grand Prix 2011 – Podnikové médium roka
PULSE – Volkswagen Slovakia
Cena HN online za účelné spracovanie média
www.mvc.sk - Malokarpatská vínna cesta
Špeciálna cena za najlepšiu obsahovú stránku
Oceľ východu – U.S. Steel Košice
Cena Prvej stavebnej sporiteľne za najlepšiu grafickú stránku
V srdci Slovenska – Banskobystrický samosprávny kraj
Cena Hospodárskych novín za moderné postupy pri tvorbe
Tatrabanka – Private Banking Times
Cena PhDr. Mariána Matyáša pre ojedinelý projekt v oblasti podnikových médií
Akty T – Slovak Telekom
Cena kúpeľov Brusno pre najperspektívnejšieho nováčika
Falck SK, a.s.
Detská cena Žirafa za pomoc deťom v núdzi
Nadácia Linaje
Cena Klubu podnikových médií
Objav možnosti škôl spoločnosti Železiarne Podbrezová
Zdroj: ACCESS Production

