StoryEditor

9. ročník Podnikového média roka pozná víťazov

24.05.2012, 08:28

Prestížna súťaž Podnikové médium roka 2011 má za sebou úspešne svoj 9. ročník. Víťazi jednotlivých kategórií si v utorok 22. 5. 2012 prevzali cenu počas záverečného galavečera v brusnianskych kúpeľoch. Súťaže sa zúčastnilo 39 subjektov, ktoré prihlásili viac než 150 médií. Súťažilo sa v kategóriách Podnikové noviny, Podnikový magazín – interná komunikácia, Podnikový magazín – externá komunikácia, Elektronické médiá a audiovizuálna prezentácia, www stránky a intranet, Printové médiá rozpočtových a štátnych organizácií, Podniková brožúra, Podnikový kalendár a Voľné formy.

V kategórii Podnikové noviny si víťazstvo odniesla Oceľ východu spoločnosti U.S. Steel Košice, Podnikový magazín – interná komunikácia má svojho víťaza v podobe magazínu GS Svet poisťovne Generali, v kategórii Podnikový magazín – externá komunikácia dominoval PULSE magazín spoločnosti VW Slovakia. Za najlepšie elektronické médium a audiovizuálnu prezentáciu bola vyhlásená Allianz TV spoločnosti Allianz, www stránky a intranet ovládol web Slovenskej sporiteľne. Hlavnú cenu pre printové médium rozpočtových a štátnych organizácií získala Revue Piešťany, Najlepšiu podnikovú brožúru pripravila Malokarpatská vínna cesta s názvom Štyri ročné obdobia na Malokarpatskej vínnej ceste a najlepší Podnikový kalendár do súťaže prihlásila Prvá stavebná sporiteľňa. Voľné formy ovládol Slovak Telekom s projektom Toto ide na naše triko. Okrem hlavných kategórií sa udeľovali aj špeciálne ceny. Cenu HN online za účelné spracovanie, Cenu za najlepšiu obsahovú stránku, Cenu Prvej stavebnej sporiteľne za najlepšiu grafickú stránku, Cenu Hospodárskych novín za moderné postupy pri tvorbe, Cenu PhDr. Mariána Matyáša za ojedinelý projekt v oblasti podnikových médií, Cenu pre najperspektívnejšieho nováčika a Cenu kúpeľov Brusno. Tiež Detskú cenu Žirafa za pomoc deťom v núdzi a cenu Klubu podnikových médií. Absolútnym víťazom a cenu Grand Prix 2011 – Podnikové médium roka získal magazín PULSE spoločnosti Volkswagen Slovakia. O víťazoch rozhodla 5-členná porota, zložená z odborníkov z oblasti online médií, printových médií, marketingu a PR. „Ako každý rok, aj teraz bolo rozhodovanie nesmierne náročné. Rukami nám prešlo viac, než 150 médií a každé sme posudzovali osobitne. Zvolili sme bodovací systém hodnotenia, pričom v kategóriách, kde to bolo možné, sme samostatne hodnotili kvalitu papiera, obsah, grafiku a celkový dojem, pri ostatných samostatne funkčné využitie a kreativitu. Konkurencia bola obrovská, a preto sme sa v niektorých kategóriách rozhodli udeliť dve druhé a dve tretie miesta. Veríme, že budúci, jubilejný desiaty ročník bude ešte úspešnejší a očakávame ešte viac subjektov, ktoré sa do súťaže o Podnikové médium roka prihlásia,“ povedala riaditeľka súťaže Monika Kozelová.

 

VÝSLEDKY V HLAVNÝCH KATEGÓRIÁCH: PMR 2011

 

Kategória – „Podnikové noviny“

1.  OCEĽ VÝCHODU  - U.S. Steel Košice

2.   IMPULZ - Prvá stavebná sporiteľňa

3.   Podbrezovan - Železiarne Podbrezová

Kategória – „Podnikový magazín – interná komunikácia“

1.  GS Svet - Generali Slovensko

2.  Sporka - Slovenská sporiteľňa

2.  TATRABANKÁR -  Tatrabanka

3.   Naša banka - Uni Credit

 

Kategória – „Podnikový magazín – externá komunikácia“

1. PULSE magazín - VW Slovakia

2. Connection Magazin - Americká obchodná komora

3. Datalan News - Datalan

 

Kategória – „Elektronické médiá a audiovizuálna prezentácia“

1. Allianz TV -  Allianz

2. Interné audiovizuálne prezentácie - Generali Slovensko

3. Sporka TV -  Slovenská sporiteľňa

 

Kategória – „www stránky a intranet“

1. www.slsp.sk - Slovenská sporiteľňa

2. www.datalan.sk - Datalan

2. AZ Intranet - Allianz

3. www.mvc.sk - Malokarpatská vínna cesta

 

Kategória – „Printové médiá rozpočtových a štátnych organizácií“

1. Revue  Piešťany - mesto Piešťany

2. Ľupčianske zvesti - Obec Slovenská Ľupča

3.  Múzejné noviny 2011 - Vihorlatské múzeum Humenné

 

Kategória – „Podniková brožúra“

1. Štyri ročné obdobia na Malokarpatskej vínnej ceste - Malokarpatská vínna cesta

2.  Salón výtvarníkov - Malokarpat. osvetové stredisko Modra

3.  Vinohradnícky a vinársky rok - Malokarpatská vínna cesta

 

Kategória – „Podnikový kalendár“

1. Teplo domova - Prvá stavebná sporiteľňa

2. 7 divov banskobystrického kraja - VÚC Banská Bystrica

3. Generali Slovensko - pre nás jasná voľba - Generali Slovensko

 

Kategória – „Voľné formy“

1.  Toto ide na naše triko - Slovak telekom

2. Výročná správa - Datalan

3.  Výročná správa - Slovenská pošta

3.  Kampaň Komunikačné štandardy - Východoslovenská energetika

 

ŠPECIÁLNE CENY:

 

Grand Prix 2011 – Podnikové médium roka

PULSE – Volkswagen Slovakia

 

Cena HN online  za účelné spracovanie média

www.mvc.sk  -  Malokarpatská vínna cesta

 

Špeciálna cena za najlepšiu obsahovú stránku

Oceľ východu – U.S. Steel Košice

 

Cena Prvej stavebnej sporiteľne za najlepšiu grafickú stránku

V srdci Slovenska – Banskobystrický samosprávny kraj

 

Cena Hospodárskych novín  za moderné postupy pri tvorbe

Tatrabanka – Private Banking Times

 

Cena PhDr. Mariána Matyáša pre ojedinelý projekt v oblasti podnikových médií

Akty T – Slovak  Telekom

 

Cena kúpeľov Brusno pre najperspektívnejšieho nováčika

Falck SK, a.s.

 

Detská cena Žirafa  za pomoc deťom v núdzi

Nadácia Linaje

 

Cena Klubu podnikových médií

Objav možnosti škôl spoločnosti Železiarne Podbrezová

Zdroj: ACCESS Production

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. december 2025 01:35