Časopis .týžden oslavuje tento rok 10. výročie a svojich súčasných aj nových čitateľov chce osloviť výnimočnou predplatiteľskou kampaňou. Už 1. decembra vyjde s originálnou titulkou, aká sa neobjavila v celej histórii časopisu.
Obálka je prvýkrát vyklápacia, ktorá hravou formou ukáže čitateľovi, aký zásadný môže byť rozdiel medzi kvalitnou a nekvalitnou titulkou. Predná obálka je vizuálne spracovaná na vysokej úrovni, na akú sú čitatelia .týždňa zvyknutí. Zachytáva tému tohto čísla, ktorou je cestovanie vlakom zadarmo. Po otvorení časopisu sa čitateľovi naskytne pohľad na druhú obálku, ktorá spracúva tú istú tému, ale v značne horšej, podpriemernej kvalite. Tento výrazný rozdiel má upozorniť na fakt, že dobrá a kvalitná žurnalistika sa nedá realizovať bez finančnej podpory a apeluje na čitateľa, aby bol súčasťou tejto pomoci. Pretože bez svojich čitateľov stratí aj svetovo oceňovaný časopis .týždeň kvalitu.
Keď čitateľ otvorí vyklápaciu časť obálky, dozvie sa o všetkých výhodách predplatného a prečo je to tak dôležité. Súčasťou predplatiteľskej kampane je aj súťaž o hodnotné ceny, jednou z nich je napríklad zájazd do Mexika a mnohé ďalšie.
Tohtoročná predplatiteľská kampaň je apelom na všetkých, ktorým záleží, v akej spoločnosti žijú a môžu aj takouto formou pomôcť .týždňu v boji za lepšiu krajinu a vyššiu úroveň slovenskej žurnalistiky. Tú .týždeň dlhodobo zvyšuje, čoho dôkazom je viac ako stovka svetových aj domácich ocenení. Tento rok si odnášame ceny Award of Excellence za dizajn a koncept časopisu z najprestížnejšej európskej súťaže denníkov a časopisov European Newspaper Award.
Zdroj: W Press