ZUNO spúšťa doposiaľ najväčšiu kampaň pre svojich klientov nazvanú „Misia Ice Hotel“, ktorá podporuje facebookovu stránku banky s jej mobilnou bankovou aplikáciou. Myšlienka tohto inovatívneho projektu je založená na možnosti otvoriť si účet, stať sa klientom alebo vykonávať transakcie prakticky kdekoľvek na svete, čo je ďalším dôležitým prvkom pre väčšinu spokojných klientov. Najzaujímavejšie nápady budú zaradené do súťaže o hlavnú cenu – pobyt v ľadovom hoteli vo Švédsku.
Po predstavení novej mobilnej aplikácie ZUNO
v novembri minulého roka, ktorú si doteraz stiahlo viac než 30 000 užívateľov, už klientom nič nebráni vykonávať bankové operácie naozaj kdekoľvek, rýchlo a presne podľa ich predstáv.
„Naša mobilná aplikácia bola veľmi dobre prijatá ako klientmi, tak aj médiami, odborníkmi na technológie a blogermi,” hovorí Alina Agurida, šéfka reklamy a komunikácie v ZUNO. “Teraz chceme ľuďom ukázať, že najväčším benefitom našej aplikácie sú nielen šikovné vychytávky, ale aj prístup klienta k jeho pobočke bez ohľadu nato, kde sa práve nachádza. Veríme, že s touto unikátnou kampaňou ešte posilníme zákaznícku skúsenosť v štýle Less bank, more life."
Autor najzaujímavejšieho alebo najneobvyklejšieho príspevku bude vybraný klientmi, ich priateľmi a fanúšikmi facebookovej stránky ZUNO, ktorí budú môcť hlasovať po dobu šiestich týždňov prostredníctvom aplikácie na Facebooku. Hlavnou cenou je víkendový pobyt v ľadovom hoteli vo Švédsku pre dve osoby za každú krajinu (Slovensko, Česká republika). Každé 2 týždne taktiež ZUNO rozdá medzi súťažiacich GoPro kamery.
Hlavným komunikačným kanálom na propagáciu súťaže sú Facebook a internetové portály. Mediálnymi partnermi kampane sú mesačník Cestovateľ a itnews.sk. ZUNO mobile banking aplikácia pre Androidy a operačný systém iOS je dostupná v AppStore alebo Google Play za 0 €.