StoryEditor

Slovenské pramene a žriedla vstupujú na trh s novinkou

11.04.2014, 12:26
ZLATÁ STUDŇA SRDCOVKA 10 % je názov novej produktovej rady sirupov od Slovenských prameňov a žriedel. Určená je najmä cieľovej skupine, ktorú tvoria ženy medzi 20. až 40. rokom, ktoré nakupujú pre celú rodinu.

Slovenské pramene a žriedla vstupuje na trh s novinkou, ktorá sa zameriava hlavne na zdravie svojich konzumentov. Ovocné sirupy v piatich príchutiach (jahoda – zelený čaj, lesná zmes, malina – granátové jablko,baza – citrón, pomaranč) neobsahujú žiadne umelé látky, napriek tomu je v nich desaťpercentný podiel ovocnej zložky.

Novinka vstúpila na trh štyrmi príchuťami prvého marca, tá posledná – jahoda v kombinácii so zeleným čajom sa na trh dostala prvého apríla.

V regáloch sú sirupy viditeľné najmä vďaka atraktívnym celosleeve poťahom. Dizajn každej 0,7l fľaše je pútavý a zároveň rozšírený o špeciálny odkvapkávací uzáver. Celé posolstvo produktu je zhrnuté vo výstižnom claime: „Ovocie zo srdca“, ktorý je podporený aj logom v srdcovom tvare.

Marketingové nástroje zahŕňajú ochutnávky, na ktorých sa predstavia špeciálne nadizajnované stojany, postery a podtácky. Kampaň bude podporená aj PR aktivitami.

Zdroj: Trumpeter

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. jún 2025 15:03