Slovenské pramene a žriedla vstupuje na trh s novinkou, ktorá sa zameriava hlavne na zdravie svojich konzumentov. Ovocné sirupy v piatich príchutiach (jahoda – zelený čaj, lesná zmes, malina – granátové jablko,baza – citrón, pomaranč) neobsahujú žiadne umelé látky, napriek tomu je v nich desaťpercentný podiel ovocnej zložky.
Novinka vstúpila na trh štyrmi príchuťami prvého marca, tá posledná – jahoda v kombinácii so zeleným čajom sa na trh dostala prvého apríla.
V regáloch sú sirupy viditeľné najmä vďaka atraktívnym celosleeve poťahom. Dizajn každej 0,7l fľaše je pútavý a zároveň rozšírený o špeciálny odkvapkávací uzáver. Celé posolstvo produktu je zhrnuté vo výstižnom claime: „Ovocie zo srdca“, ktorý je podporený aj logom v srdcovom tvare.
Marketingové nástroje zahŕňajú ochutnávky, na ktorých sa predstavia špeciálne nadizajnované stojany, postery a podtácky. Kampaň bude podporená aj PR aktivitami.
Zdroj: Trumpeter