V novej kampani Generali Slovensko účinkujú reálni pracovníci Generali. Ústredným motívom majú byť emócie.
Po trilógii spotov „dobrá poisťovňa“ prichádza poisťovňa Generali Slovensko s novým reklamným konceptom pracovne nazvaným „láska ide cez poistku“. Nové spoty pre Generali Slovensko nakrútil režisér David Ondříček.
Mediálna premiéra prvého z novej trilógie spotov prebehla v sobotu 12. 5. V predošlej kampani sa poisťovňa sústredila hlavne na porovnanie dobrých a zlých služieb. Za cieľ mala budovať pozicioning založený na férovom prístupe. Teraz okrem praktickosti a transparentnosti vstupuje do hry výraznejšia emócia.
„Poistná udalosť alebo poradenstvo, keď sa klient rozhoduje, ako zabezpečiť rodinu, opraviť škody na zničenom majetku, či riešiť haváriu vozidla, v tom všetkom sú silné emócie. Preto chceme ukázať, že pri našich službách sa klientom snažíme priniesť viac, a to aj ľudský prístup, kvalitu a v neposlednom rade, že nás poistenie aj baví,“ uviedla vrchná riaditeľka marketingu a komunikácie Zuzana Hliváková a dodáva: „Servis, ktorý klient dostane pri poistnej udalosti a pri poradenstve, keď chce chrániť svoj domov a rodinu, výrazne ovplyvňuje vzťah k značke poisťovne. Na to, aby to celé reálne fungovalo nielen v spote, sme potrebovali skĺbiť marketingový mix vrátane 2 P – people a process, ktoré sú v našom odvetví kľúčové.”
V spotoch Generali Slovensko si zahrali poisťovákov aj reálni zamestnanci poisťovne. V ďalšom spote účinkujú ako operátorky v kontaktnom centre okrem herečky reálne operátorky z Generali Slovensko. Kreatívnu myšlienku spotu vymyslela agentúra Istropiltana Ogilvy, ktorá vyhrala v novembri tender a stala sa od roku 2012 reklamnou agentúrou poisťovne Generali Slovensko.
„Ľudia z Ogilvy dokonale pochopili našu značku, brand stratégiu, filozofiu, ako aj to, čo chceme klientom povedať a kam značku posunúť. Pri tejto práci je dôležité aj to, ako si ľudia z agentúry a od klienta sadnú a ja myslím, že už na našom prvom spote vidno, že je to dobrá kombinácia,” hovorí Hliváková
https://www.youtube.com/watch?v=WFWrnMGWRAM
Zdroj: Generali Slovensko