Značka nasadila novú komunikáciu. Hlavný claim je „Žite s ľahkosťou“.
Zlatá Studňa zmenila dizajn a dnes spúšťa tv kampaň. V novej komunikačnej stratégii bude komunikovať ľahkosť. Prvým krokom bol marcový redizajn produktu.
V spolupráci s kreatívnym štúdiom Milk tak značka vyvinula inovatívny dlhodobý koncept, ktorý dnes uvádza prostredníctvom televíznej kampane.
Claim ‘Žite s ľahkosťou’ je ústredným motívom novej komunikačnej stratégie. Jej cieľom bolo vyhnúť sa zaužívaným klišé tohto segmentu a prísť s niečím odlišným tak, aby sa značka Zlatá Studňa jasne zapísala na preplnenú mapu trhu balených vôd.
Značka ukazuje jednoduchú vlastnosť ľudí – chuť stále a na všetko sa sťažovať, aj keď často vôbec netreba. Zlatá Studňa apeluje prostredníctvom svojho odkazu na život s ľahkosťou a bude v rámci svojej komunikácie dlhodobo ľudí vyzývať, aby sa na život pozerali z lepšej stránky.
Televízna kampaň je nasadená v slovenských médiách od 11. mája 2012. Séria spotov vykresľuje príbehy troch ľudí, ktorí riešia v živote všetko, len nie to, čo je podstatné. Tvorcovia kampane sa snažili vykresliť dané situácie čo najviac autenticky, tak, ako ich všetci poznáme zo života. Uprostred svojho sťažovania prichádza “wake up call”, budíček od značky Zlatá Studňa. Séria 30-sekundových spotov je doplnená o 10-sekundové aftershoty ku každému príbehu.
Zlatá Studňa plánuje pokračovať v kampani prostredníctvom printovej i online komunikácie.
VIZITKA TVC KAMPANE:
Názov kampane: Zlatá Studňa. Žite s ľahkosťou
Klient: Slovenské pramene a žriedla, a. s.
Strategický a ideový koncept: Milan Šemelák
Kreatívny riaditeľ: Martin Jenča
Copywriter: Milan Šemelák
Art director: Martin Jenča
Account manager: Pavulína Zeliesková
Produkcia: Eallin
Režisér: Janek Růžička
Zdroj: Milk