Značka Mountain Dew, nápoj patriaci do portfólia spoločnosti PepsiCo, organizuje 9. 8. 2014 v Prahe pretek pre nadaných amatérskych skateboardistov vo veku od 13 rokov. Dew Tour Bootcamp sa bude konať v Mystic Skatepark Štvanice a zúčastniť sa ho môžu súťažiaci zo Slovenska a Českej republiky. Traja najlepší účastníci hlavného preteku a víťaz špeciálnej sútaže o najlepší trik na prekážke sa zúčastnia európskeho finále Dew Tour, ktoré se koná na konci augusta v Amsterdame.
Pražská etapa Dew Tour bude mať dve časti: Streetstyle a Best Trick. Najprv prebehnú kvalifikačné preteky v skupinách po štyroch a potom finále, kde bude štartovať najlepších 16 súťažiacich. Po skončení hlavného preteku prebehne súťaž o najlepší trik na pripravenej prekážke. Výkony jednotlivých účastníkov budú posudzovať traja rozhodcovia a head judge. Súťažiť sa bude nielen o účasť v európskom finále v Amsterdame 31. augusta 2014, ale tiež o finančnú výhru vo výške 3000 eur a vecné ceny od Mountain Dew, Vans, Volcom a Skullcandy.
„Mystic Skatepark Štvanice je najlepší český skatepark a mladí pretekári budú mať po celý čas k dispozícii zázemie v podobe úschovne vecí a občerstvenia. Aby sme uľahčili účasť čo najväčšiemu počtu pretekárov, z ktorých mnohí vzhľadom na svoj vek ešte nemajú žiadny vlastný príjem, štartovné je pre všetkých zdarma,“dopĺňa marketingová manažérka PepsiCo pre ČR a SR Maria Baričičová s tým, že vstup bude zdarma aj pre divákov.
Pre divákov budú počas pretekov pripravené aj zábavné súťaže o vecné ceny od Vans a Mountain Dew a živá hudba v podaní rappera Vladimira 518. Ďalej vystúpi DJ Mike Trafik, LA4 a Refew. Samotný záver akcie bude v znamení after party, a to ako pre súťažiacich, tak aj pre návštevníkov skateparku. Viac informácií na www.buddew.cz / www.buddew.sk.
Časový rozvrh Dew Tour Bootcamp v Prahe:
09:00 - začiatok registrácie súťažiacich
12:00 - štart kvalifikácie
16:30 - finále
18:00 - Best Trick Contest
19:00 - vyhlásenie výsledkov a predanie finančnej výhry
19:30 - koncert Vladimira 518
21:00 - after party s DJ
Zdroj: For PR

