Na pulty kníhkupectiev mieri ďalšia kniha z edície Kucharky.sk. NEPEČENÉ! od Adriany Polákovej vám ponúka tie najsladšie dezerty inšpirované talianskym Toskánskom.
Špecializovaný e-shop Kucharky.sk, patriaci do online portfólia vydavateľstva Ringier Axel Springer, predstavuje pre fanúšikov gastronómie jedinečnú knihu plnú sladkých receptov podľa Adriany Polákovej. V originálnej cukrárskej knihe nájdete štyridsať overených chutných nepečených receptov na každú príležitosť. Známa televízna moderátorka Adriana Poláková čerpala sladké inšpirácie priamo v srdci Talianska, v Toskánsku u miestnych cukrárov a gazdiniek. Príprava sladkého tiramisu, pudingov či rolád je veľmi jednoduchá a, samozrejme, bez pečenia, pričom každý recept vychádza hlavne z kvalitných surovín.
Príťažlivú 192-stranovú publikáciu, vyrobenú z kvalitného papiera Munken, s lahodnými nepečenými cukrárskymi receptami, popretkávanú aj fotkami z Toskánska, zároveň obohatenú o zaujímavé Adrianine citáty o regióne, si môžu čitatelia objednávať v predpredaji knižného e-shopu kucharky.sk za atraktívnu cenu 15,99 €. Oficiálne sa kniha dostane na pulty kníhkupectiev až 24. 8. 2015. Na ostatných e-shopoch bude kniha k dispozícii od 1. 9. 2015.
„Adriana je obľúbená autorka kuchárskych kníh a neustále ohuruje nevyčerpateľnou fantáziou spájania sladkých chutí v jej receptoch. Práve pre tieto dôvody sme sa pustili do jej ďalšej knihy, ktorá vyšla v edícii Kucharky.sk. Radosť a vášeň, s akými pripravuje svoje dezerty, nás prinútili hľadať nové možnosti vizuálneho stvárnenia, ale aj technickej úpravy knihy. Papier Munken sme zvolili zámerne aj pre jeho výnimočnosť. Papier má silu zapojiť všetky ľudské zmysly a v kombinácii s fotkami a receptami vytvára kniha pre čitateľa viaczmyslový zážitok,“ vysvetľuje Brand manažérka Marianna Suchan.
Uvedenie knihy podporí kompletný mediamix. V súčasnosti v médiá vysielajú televízny spot, v ktorom Adriana pripravuje jeden z receptov. Kucharky.sk podporia kampaň aj na webe prostredníctvom sociálnych médií Kucharky.sk, fanpage Adriany Polákovej. Kampaň je zároveň promovaná aj na portáli www.tvnoviny.sk, www.varenypeceny.sk. TV Markíza je partnerom knihy NEPEČENÉ! Televízný spot pochádza z dielne reklamnej agentúry CUKRU a celá kampaň potrvá do 15. septembra 2015.
„Pozvanie na lahodný dezert bolo, je a bude túžbou prežiť ľudskú blízkosť, vymeniť si názory, vypočuť si jeden druhého. Pozývame teda na pomyselný stôl hojnosti. Adriana naň poukladala lahodné talianske, ale aj domáce dobroty a delikatesy,“ uzatvorila PR manažérka.
Zdroj: Ringier Axel Springer Slovakia

