StoryEditor

Značka Telekom získala ocenenie Slovak Superbrands a Business Superbrands

27.03.2014, 12:57
Komisia expertov Brand Council programu Slovak Superbrands udelila značke Telekom cenu Slovak Superbrands Award 2014 a Slovak Business Superbrands Award 2014.

O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu, zrealizovaného agentúrou GfK. Členmi Brand Councilu sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.

„Toto ocenenie nás mimoriadne teší, zároveň je však pre nás záväzkom. Zaradili sme sa do skupiny elitných spoločností, ktoré môžu slúžiť ako príklad úspešného rozvoja a dynamického vylepšovania imidžu značky. Veríme, že táto cena je pre našich zákazníkov a partnerov potvrdením kvality a povzbudením pri ich rozhodnutiach,“ povedala v tejto súvislosti Drahomíra Juríková, šéfka marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom.

Medzinárodný program Superbrands vznikol pred 19 rokmi vo Veľkej Británii. Odvtedy získal celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. júl 2025 01:05