„Od samotného začiatku sa náš produkt zameral na komunikáciu a sociálnu interakciu verzus zábavu," hovorí Isaac Raichyk, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Keek. "Nemusíte mať umelecké sklony, aby ste si službu užili. Snažíme sa vybudovať platformu pre účinnú komunikáciu, ktorú môže využívať každý." Videá (Keeky) sú surové a spontánne, Používatelia nemusia používať filtre, zastavovať pohyb alebo robiť úpravy, aby vyprodukovali obsah. Konečným výsledkom je promptnejší, autentický a osobný zážitok. Za posledné 4 mesiace sa Keek stala aplikáciou sociálnej siete číslo jeden v 45 krajinách s viac než 667 miliónmi návštevníkov. Počas tohto obdobia sa platforma dočkala viac než 12 miliárd prezretí stránok, používatelia poslali viac než 18 miliónov keekov a pozreli si viac než 2,2 miliardy videí.
Medzitým sa platforma stále rozširuje a vyvíja. Tento uplynulý mesiac spustila spoločnosť Keek novú funkciu na prijímanie a odosielanie správ, ktorá umožňuje až 36 používateľom v skupine v súkromí chatovať s použitím textových správ alebo videa. Viac informácií o sieti Keek môžete nájsť na adrese http://www.keek.com/about.
O sieti Keek Keek je novým druhom sociálnej siete umožňujúcej používateľom vytvárať 36-sekundové videá ("keeky") a okamžite ich zdieľať s ostatnými na celom svete. Je dostupná pre systémy Android, iPhone, BlackBerry a počítače. Keek je charakteristická jednoduchým ovládaním, extrémnou rýchlosťou a je 100-% bezplatná. Aplikáciu si môžete stiahnuť z App Store, Google Play a BlackBerry World http://www.keek.com
Zdroj: TASR