Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza dosiahol v oboch hlavných cieľových skupinách najvyššiu sledovanosť od štartu aktuálnej štvrtej série.
Búrlivé víno neprestáva divákom televízie Markíza chutiť ani po odvysielaní viac než 300 epizód. V pondelok 22. septembra 2014 dosiahol najúspešnejší slovenský seriál v oboch hlavných cieľových skupinách najvyššiu sledovanosť od štartu aktuálnej štvrtej série a zároveň sa stal najsledovanejším programom dňa.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo Búrlivé víno rating 11,9 % a trhový podiel 31,7 %, celkovo si ho nenechalo ujsť až 781-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Najširšiu divácku základňu malo medzi mladými ženami 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel 41,9 %.
Ďalšie priečky v rebríčku sledovanosti patrili spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 11,8 % / share 39,3 % v 12-54) a Športové noviny (rating 9,8 % / share 29,0 % v 12-54).
Úspešnejšia než akékoľvek pondelkové programy konkurencie bola aj večerná reality šou Farma s ratingom 9,3 % a tretím najvyšším trhovým podielom 33,9 % v cieľovej skupine 12-54. Dobrodružný život na znovuzrodenom salaši doslova pripútal k obrazovkám mladých mužov 15-24 s trhovým podielom až 52,0 %.
Výraznou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca zábavná šou na báze skrytej kamery Naši ma zabijú! (rating 4,4 % / share 28,4 % v 12-54), ktorá si poradila s novinkovým akvizičným seriálom konkurencie.
Podvečernému vysielaniu v pondelok tradične dominoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 6,6 % / share 28,6 % v 12-54), ranné vstávanie zas drvivej väčšine divákov spríjemňovalo Teleráno (priemerný share 43,7 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,7 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 38,8 %).
Zdroj: Skupina Markíza