Druhý diel seriálu Panelák bol včera opäť jednotkou na trhu v čase svojho vysielania s ešte lepším podielom na trhu ako pri premiére. TV JOJ posilnila svoje výkony v celodennom meradle.
Televízia JOJ od nového roka posilňuje výkony nielen v prime time - včera zaznamenala najlepší utorkový celodenný share od začiatku roka 2014, a to konkrétne 18,2 %. V hlavnom vysielacom čase si TV JOJ udržuje nadpriemerný trhový podiel na úrovni 21,0 %.
Pätnásta séria denného seriálu JOJky štartovala v pondelok v novom slote o 21:40 hod. s nadpriemernými výkonmi, v ktorých pokračovala aj včera s ešte lepším trhovým podielom ako pri premiére. Panelák si 3. februára zopakoval svoje prvenstvo na trhu v čase svojho vysielania, keď dosiahol skvelý 29,0 % share v obchodne dôležitej cieľovej skupine.
Lepší výkon mal včera Panelák aj u žien – diváčky vo veku 12-54 rokov tvorili až 30,8 % podiel na trhu. Najsilnejšími skupinami z pohľadu sledovanosti boli v utorok ženy v CS 44-45 s vynikajúcim ratingom 11,4 % a muži v CS 35-44, ktorí dosiahli vysoko nadpriemernú 11,0 % sledovanosť. Najlepší share (až 45,7 %) mali včera mladé ženy (CS 15-24).
Rodinná sága Divoké kone si v porovnaní s pondelkom včera takisto zlepšila svoj podiel na trhu v komerčnej cieľovej skupine, v ktorej dosiahla 19,9 % share. Pre divákov z Trenčianskeho, Nitrianskeho aj Žilinského kraja boli včera Divoké kone jednotkou na trhu v čase svojho vysielania (NR: 27,8 % Shr a 11,5 % Rtg, TN: 24,6 % Shr a 8,7 % Rtg, ZA: 22,5 % Shr a 7,7 % Rtg).
Výbornú sledovanosť si v utorok vyslúžili aj spravodajské formáty JOJky. Noviny TV JOJ si nenechalo ujsť 544-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pripísali si tak skvelý 11,7 % rating. Najlepšie počasiedosiahlo v tretí februárový deň 10,7 % sledovanosť a Šport zaznamenal 10,1 % rating.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
Zdroj: Joj Group