StoryEditor

Indický investor Zomato kupuje Lunchtime.cz a Obedovat.sk

25.08.2014, 09:44
Jednotky na českom a slovenskom trhu kupuje za 2,44 mil. eur.

Spoločnosť Zomato, jeden z najväčších reštauračných sprievodcov so zastúpením v 15 krajinách kúpil portály Lunchtime.cz a Obedovat.sk. Jednotky na slovenskom a českom trhu kupuje od spoločnosti Creative Web Group za 3,25 mil. USD (2,44 mil. EUR).

„Lunchtime.cz aj Obedovat.sksa vyznačujú pevným obchodným modelom a tým, že uspokojujú potreby lokálneho trhu pri vyhľadávaní obedového menu. Zomato tak s novozakúpenými portálmi bude môcť vybudovať najväčší zdroj informácií o reštauráciách v Českej republike a na Slovensku. Tešíme sa zo spojenia toho najlepšieho z obidvoch obchodných modelov, aby sme vybudovali integrovaný produkt, ktorý si po uvedení značky v priebehu najbližších mesiacov zamilujú užívatelia rovnako ako aj reštauračné prevádzky. Nevieme sa dočkať, až privítame Lunchtime.cz a Obedovat.sk v rodine Zomato a tešíme sa na úzku spoluprácu s nimi, aby sme čo najlepšie využili ich znalosť miestneho trhu. V najbližších rokoch plánujeme investovať do našich prevádzok v Českej republike a na Slovensku ďalších 2,5 mil. USD.“ – povedal Deepinder Goyal, zakladateľ a riaditeľ spoločnosti Zomato

Po akvizícii budú tímy Lunchtime.cz a Obedovat.sk úzko spolupracovať s tímom Zomato.

„Najbližšie mesiace budú pre Lunchtime.cz a Zomato plné zvratov. Spojíme znalosť miestneho trhu a zameriame ponuku produktov na obedové menu pomocou technológií a platformy s bohatým obsahom od Zomato. Výsledkom spolupráce bude produkt predstavujúci lepší zážitok pre užívateľov, keďže im poskytne aktuálne a podrobnejšie informácie o reštauráciách spolu s obedovými menu. To prinesie vyššiu hodnotu pre miestne reštauračné prevádzky v Českej republike. V konečnom dôsledku pôjde o veľký prínos pre užívateľov, podnikateľov, Lunchtime.cz ajZomato,“povedal Igor Třeslín, zakladateľ a riaditeľ Lunchtime.cz.

„Zakladateľské tímy Lunchtime.cz a Obedovat.sk venovali veľa času zoznámeniu sa zo zakladateľským tímom Zomato a tešia sa jeho odhodlaniu vytvoriť sociálny produkt zameraný na vyhľadávanie reštaurácií. Vážime si toto úsilie a tešíme sa, že tímyLunchtime.cz a Obedovat.sk sa stanú súčasťou Zomato,“ dopĺňa Zdenko Hoschek, riaditeľ Creative Web Group a spoluzakladateľ Obedovat.sk.

Spoločnosť Zomato posledných šesť mesiacov agresívne expanduje vďaka svojmu globálnemu zastúpeniu a súbežne posilňuje svoje zastúpenie na existujúcich trhoch. V júli 2014 Zomato zakúpil najväčší novozélandský reštauračný server Menu Mania. Najnovšie akvizície predstavujú pre Zomato strategický krok k etablovaniu v strednej a východnej Európe.

Zhrnutie: Zomato, Lunchtime.cz, Obedovat.sk a najnovšia akvizícia:

·                   Zomato je jednou z najväčších spoločností sveta zameraných na vyhľadávanie reštaurácií, ktorá je zastúpená v 15 krajinách.

·                   Zomato kúpilo projekty Lunchtime.cz najobľúbenejší vyhľadávač reštaurácií v Českej republike. Lunchtime.cz v roku 2008 založili Igor Třeslín a Adam Kurzok.

·                   Zomato zakúpilo aj platformu Obedovat.sk, najobľúbenejší vyhľadávač reštaurácií na Slovensku, ktorý v roku 2004 založila spoločnosť Creative Web Group

·                   Zomato, Lunchtime.sk a Obedovat.sk v najbližších mesiacoch vytvoria integrovaný produkt

·                   Zomato dodnes celosvetovo v priebehu 2 mesiacov zakúpilo3 spoločnosti. Novozélandský vyhľadávač reštaurácií Menu Maniasa stal súčasťou Zomato v júli 2014.

Zdroj: Divino

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 04:15