Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa stali Televízne noviny a Búrlivé víno.
Turecký romantický seriál Feriha si na obrazovkách televízie Doma získava čoraz väčšiu divácku obľubu, v stredu 29. októbra 2014 v oboch hlavných cieľových skupinách prekonal doterajšie rekordy sledovanosti.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol prvý diel z pravidelnej večernej dvojporcie rekordný rating 2,6 % a nadpriemerný trhový podiel 8,9 %. Aj nasledujúca epizóda si udržala absolútnu väčšinu divákov s ratingom 2,5 % a doposiaľ najvyšším trhovým podielom 15,9 %.
V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si obe stredajšie časti Ferihy pozrelo takmer 200-tisíc divákov, prvá so začiatkom o 21:30 bola vôbec najsledovanejšia od štartu seriálu 18. augusta 2014. Trhový podiel druhej časti dosiahol rekordnú hodnotu až 22,0 %.
Stredajší večer na Doma úspešne odštartoval už predchádzajúci kriminálny seriál Odložený prípad (rating 1,9 % / share 5,1 % v 12-54).
Najsledovanejším programom dňa boli v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách Televízne noviny (rating 12,2 % / share 37,8 % v 12-54). Nenechalo si ich ujsť 812-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Medzi nespravodajskými programami dominoval rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,1 % / share 30,7 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 771-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Výraznou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca reality šou Farma (rating 7,9 % / share 29,8 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,5 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 39,7 %).
Zdroj: Skupina Markíza