StoryEditor

GfK prichádza s novým riešením pre riadenie inovácií

24.06.2014, 13:21
Spoločnosť GfK uviedla na trh nástroj GfK MarketBuilder, ktorý aktívne zvyšuje šancu na úspešné komerčné uplatnenie nových produktov a služieb a ich uvádzanie na trh.

Riešenie GfK MarketBuilder je založené na novej paradigme – meranie výsledkov inovácií nevychádza  iba z nákupných zámerov uvádzaných spotrebiteľmi, ale zameriava sa na reálne spotrebiteľské správanie a všetky faktory, ktoré ho ovplyvňujú. Umožňuje tak definovať faktory, ktoré majú skutočne  vplyv na prijatie inovácie spotrebiteľmi a navyše meria, ako nové spotrebiteľské zážitky a skúsenosti zapadajú do života spotrebiteľov.

Hlavný prínos  tohto jedinečného prístupu k riadeniu inovácií vysvetľuje Marilyn Raymond, globálna riaditeľka divízie GfK Market Opportunities & Innovation: „Prijatie inovácie je výsledkom komplexnej súhry medzi jednotlivcom a trhom. Často sa len málo pozornosti venuje reálnej situácii na  trhu a jeho zložitým zákonitostiam. Rovnako sa zabúda na skutočnosť, že atraktívnosť inovácie je len jedným z faktorov, ktoré majú vplyv na jej prijatie. GfK MarketBuilder pomáha našim klientom aktívne riadiť celú škálu faktorov, ktoré podporujú šírenie  inovácie – t. j. maximalizujú jej prijatie spotrebiteľmi a tým zvyšujú návratnosť investícií do nového produktu alebo služby.”

GfK MarketBuilder pokrýva tri oblasti, ktoré sú kľúčové pre úspešné komerčné uplatnenie inovácií a ich  uvedenie na trh: 

  • Poskytuje ucelené poznatky o faktoroch, ktoré podporujú prijímanie nových produktov a služieb, takže značky sa môžu sústrediť na aktívne riadenie  tých oblastí, ktoré sú skutočne dôležité;
  • Na základe týchto poznatkov dokážu klienti prijímať informované rozhodnutia vychádzajúce z plánovania scenárov a relevantných výkonnostných meraní pre odhad predaja;
  • Mení spôsob riadenia inovácií značky a kladie silnejší dôraz na kľúčové indikátory výkonnosti (KPI) zamerané na spotrebiteľské správanie. Takýmto spôsobom podporuje dlhodobo udržateľné zlepšenie vašich výsledkov v oblasti zavádzania inovácií.

Toto riešenie prináša poznatky, ktoré pomôžu vašej spoločnosti naplánovať a vyvinúť lepšie produkty, alebo služby a lepšie sa rozhodovať pri  ich uvádzaní na trh.

Vďaka podrobnému skúmaniu rôznych aspektov úspešných inovácií umožňuje GfK MarketBuilder spoločnostiam, aby sa vyhli zbytočnému plytvaniu nápadmi a investíciami len preto, že trh nie pripravený na vašu novú myšlienku a súvisiacu ponuku.

GfK MarketBuilder je integrálnou súčasťou uceleného strategického inovačného procesu nazývaného GfK Innovation Roadmap, ktorý sa venuje všetkým fázam inovačného cyklu vo vašej organizácii – od plánov na rast až po uvedenie produktu či služby na trh. Skúma dynamiku trhu, identifikuje príležitosti na trhu a pomáha zvyšovať trhový dopad. S presne cielenými výstupmi pre každú fázu inovačného procesu, vám GfK Innovation Roadmap poskytuje jednoducho realizovateľné plány pre váš rast a predstavuje bohatý a ucelený zdroj silných  inovačných iniciatív,  a zároveň aj podrobný plán, ako tieto iniciatívy aktivovať.
 

 

Zdroj: GfK Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 11:24