StoryEditor

RTB HOUSE – nový druh oslovenia na trhu online reklamy

08.11.2013, 13:20
Prichádza nová technologická značka na trh, ktorá sa špecializuje na kúpu reklamy v Real-Time Bidding.
 

Prichádza nová technologická značka na trh, ktorá sa špecializuje na kúpu reklamy v Real-Time Bidding RTB model – RTB House. Vznik tejto spoločnosti je výsledkom dynamického vývoja tímu pracujúceho v RTB ako súčasť AdPilot Group, ktorému sa podarilo získať stovky klientov v 26 trhoch Európy, Ázie a severnej Afriky.

 

 

RTB House, ako jedna z mála spoločností na svete, vyvinula a zaviedla svoju vlastnú technológiu na nákup reklamného priestoru v RTB modeli. RTB je systém, v ktorom sa užívatelia zúčastňujú na aukciách reklamného priestoru v reálnom čase. Berúc do úvahy skutočnosť, že každé  zobrazenie  reklamy je dražené samostatne a rozhodnutia sú uskutočňované  v milióntinách sekúnd, platformy RTB sú často porovnávané s modernými systémami využívanými na finančných trhoch kvôli ich komplexnosti. Riešenia RTB House zahŕňajú: platformu a algoritmus, ktoré berú do úvahy účasť v aukciách na reklamný priestor v reálnom čase (DSP), ako aj nástroje na optimalizáciu, odporúčanie a dynamickú tvorbu online reklamy. Pre svojich klientov RTB House uskutočňuje kampane na základe osobného retargetingu, ktorý starostlivo vyberá reklamný obsah k profilu internetového užívateľa. Spoločnosť je riadená: Robertom Dyczkowskim, ktorý je aj výkonným riaditeľom, Bartolomiejom Romanskim, zodpovedným za technologické aspekty a Danielom Surmaczom, ktorý má na starosti obchodné prevádzky. Zodpovednosť za slovenský trh má Richard Grom, ktorý dohliada za rozvoj spoločnosti a jej produktov.

 

 

Ako zdôrazňuje Daniel Surmacz, zodpovedný za obchodný rozvoj, mesiace intenzívnej práce vyústili do vytvorenia špecializovaného tímu, ktorý je pripravený na ďalšiu organickú evolúciu. Za menej ako rok sme zamestnali viac ako 70 ľudí a neustále prijímame nové talenty v oblasti IT a do obchodných oddelení. Tiež sme získali stovky klientov po celom svete. Rozhodli sme sa, že toto je ideálny čas stať sa samostatnejšími, a preto sme vytvorili našu novú značku – spoliehajúc sa na skúsenosti a vedomosti tímu, ktorý bol predtým zodpovedný za RTB v AdPilot Group.- tento tím bude pracovať na riešeniach šitých na mieru, na dynamicky vyvíjajúcich sa potrebách spoločností, ktoré pracujú online – pridáva Surmacz.

 

 

RTB House - personalizovaný remarketing

 

RTB House v súčasnosti vedie takmer 350 reklamných kampaní. Spoločnosť operuje na 26 trhoch v Európe, Ázii a severnej Afrike, vrátane, okrem iných, Poľska, Francúzska, Nemecka, Ruska, Bulharska, Českej republiky, Slovenska, Švédska, Španielska, Turecka, Maroka, ako aj Holandska. V krátkom čase sme dosiahli status jednej z vedúcich spoločností v RTB priemysle v Poľsku ako aj v strednej a východnej Európe. Taktiež usilovne pracujeme na rozšírení nášho obzoru ďalej do západnej Európy. V najbližšej budúcnosti sa zameráme na vývoj riešení určených pre  iné sektory trhu ako len e-commerce, ktoré budeme prezentovať našim poľským a zahraničným klientom. Chceme ukázať, že personalizovaný retargeting môže priniesť zisk inzerentom v každom priemysle – sumarizuje Robert Dyczkowski, výkonný riaditeľ RTB House.

 

 

Na základe predpovedí eMarketer-u, tohtoročná hodnota reklám predaných cez RTB v US dosiahne USD 3.34 bn., a ich podiel na celkovom podiele zobrazených reklám – 19 percent. Okrem toho sa predpokladá, že v roku 2017 to už bude vykazovať až USD 8.69 bn. a 29 percent, (www.emarketer.com).

 

Zdroj: RTB House

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. máj 2025 04:55