Najviac divákov si vo štvrtok pozrelo rodinný seriál Búrlivé víno, druhým najsledovanejším programom včerajšieho dňa boli Televízne noviny.
Televízia Markíza nedala konkurencii šancu ani vo štvrtok 24. októbra 2013. V rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadila šesť najvyšších priečok.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 13,3 % / share 34,9 % v 12-54). Nenechalo si ho ujsť 850-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v prípade častí vysielaných o 20:30 druhý najvyšší počet.
Medzi spravodajskými reláciami vo štvrtok dominovali Televízne noviny (rating 12,7 % / share 41,7 % v 12-54). Kvalitné spravodajstvo trhového lídra si pozrelo 828-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Uspeli aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,2 % / share 33,1 % v 12-54).
Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj večerná reality šou Farma s tretím najvyšším ratingom 9,7 % a rekordným trhovým podielom 35,0 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám prilákala 541-tisíc divákovz univerzálnej cieľovej skupiny 12+, čo je druhý najvyšší počet od štartu štvrtej série.
Vynikajúco sa darilo aj podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 8,8 % / share 37,8 % v 12-54). Štvrtková časť prilákala k obrazovkám 553-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je tretí najvyšší počet od začiatku vysielania seriálu 26. augusta 2013. V cieľovej skupine mladých žien 15-24 sa trhový podiel vyšplhal až na hodnotu 58,7 %.
V televízii Doma si post najúspešnejšieho programu udržiava romantický seriál Sila (rating 2,6 % / share 8,9 % v 12-54). S 261-tisíc divákmi vo veku nad 12 rokov išlo o najsledovanejší program v rámci ponuky menších staníc.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 40,4 %) a s najlepším štvrtkovým výkonom 43,9 % v rámci jesennej sezóny aj v prime-time.
Zdroj: TV Markíza