Značka cukríkov SKITTLES spoločnosti Wrigley si na jarné mesiace pripravila novú limitovanú edíciu cukríkov SKITTLES Confused?, ktorá prekvapí zmiešanými príchuťami zo SKITTLES Fruits, Crazy Sours a Wild Berry. Navyše v tyrkysovom balení SKITTLES Confused? farby cukríkov nezodpovedajú príchutiam.
SKITTLES Confused? zaznamenali veľký úspech vo všetkých krajinách, v ktorých boli uvedené na trh, a rovnaké očakávania máme aj od uvedenia novinky v Čechách a na Slovensku. Celý koncept produktu je v súlade s mottom značky 'Čakaj nečakané'. Chceme našu cieľovú skupinu neustále prekvapovať a baviť," vysvetľuje brand manažérka značky SKITTLES Hana Lerchová. Preto značka SKITTLES uviedla na trh limitovanú novinku Confused?, ktorá mätie zákazníkov hneď dvakrát. Obsahuje cukríky z troch existujúcich produktov a navyše chuť cukríka nezodpovedá jeho farbe. Spotrebiteľa tak môže prekvapiť červený cukrík chuťou citróna alebo zelený chuťou čerešne.
Limitovaná edícia SKITTLES Confused? bude na český a slovenský trh uvedená v apríli a spoločnosť Wrigley ju podporí v in-store, PR kampaňou v réžii AMI Communications a komunikáciou v on-line prostredí od reklamnej agentúry DDB.
Zdroj: AMI Communications Slovakia