Prima banka spustila novú web stránku www.primabanka.sk. V porovnaní s doterajšou verziou má výrazne zmenený obsah, štruktúru aj dizajn. Nová web stránka zohľadňuje hodnoty značky ako sú jednoduchosť, prehľadnosť a zrozumiteľnosť.
„Snažili sme sa pripraviť web stránku, ktorá napriek tomu, že patrí banke, bude pre klientov čistá, zrozumiteľná a jednoduchá na orientáciu. Po spustení nového internet bankingu, mobilnej aplikácie Peňaženka a teraz už aj web stránky sme tak uzavreli rebranding banky v online svete,“ povedal Dušan Viszt, riaditeľ odboru marketingu a komunikácie.
Stránka je rozdelená podľa segmentov klientov na časť Pre ľudí, Pre biznis a Pre samosprávy, každý tento segment má svoje štyri hlavné produktové sekcie.
Medzi hlavné ťahače stránky by mali patriť produktové minikalkulačky, kde si klient veľmi jednoducho a rýchlo vie vypočítať napr. svoju odmenu za platby kartou, zhodnotenie svojich financií na termínovanom vklade či výšku mesačnej splátky na hypotéke. Začiatkom júla pribudne aj kalkulačka na pôžičky, menový konvertor a ďalšie funkcie. Samozrejmosťou je intuitívne a jednoduché vyhľadávanie pobočiek a bankomatov - aj s fotografiami prebrandovaných pobočiek - a rýchla navigácia v päte stránky.
„Nová web stránka sa riadi pravidlom „všade na tri kliky“ – užívateľ sa má dostať k potrebnej informácii maximálne na tri kliknutia. Základné princípy zohľadňované pri tvorbe web stránky bola jednoduchosť, prehľadnosť, logické členenie, čistota vizuálu a krátke a zrozumiteľné texty,“ vysvetľuje Ľuboslav Janovec z agentúry M7, ktorá novú web stránku pripravovala.
Zdroj: Prima banka Slovensko

