StoryEditor

AICO Grand Prix 2014 má svojich víťazov

16.06.2014, 12:08
Asociácia internej komunikácie (AICO) včera ocenila najlepšie projekty internej komunikácie na Slovensku. Projekty spoločností Allianz – Slovenská poisťovňa a Datalan sa kvalifikovali do európskeho kola prestížnej súťaže FEIEA Grand Prix 2014.

V prvom ročníku AICO Grand Prix mali firmy pôsobiace na Slovensku možnosť prihlásiť svoje projekty do piatich kategórií

-        Offline médiá

-        Online/digital

-        Osobná komunikácia

-        Taktické riešenia (krátkodobé)

-        Strategické riešenia (dlhodobé)

Do súťaže bolo prihlásených celkovo 15 projektov z 12 spoločností. Ocenenie získalo 9 projektov, ktoré hodnotila porota zložená z odborníkov z rôznych oblastí pôsobenia v dvoch kolách.

Najúspešnejšími boli spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa s projektom „Nalaďte sa - Allianz TV“ a Datalan s projektom „DATALAN Award“, ktoré získali vo svojich kategóriách prvé miesta. Kvalifikovali sa tak do európskeho kola FEIEA Grand Prix, ktoré sa uskutoční koncom roka 2014 v Bruseli.

Cieľom súťaže je nielen oceniť najlepšie projekty internej komunikácie, ale aj podporiť zvyšovanie úrovne internej komunikácie na Slovensku. „Preto každý projekt prihlásený do AICO Grand Prix získava spätnú väzbu vo forme protokolu hodnotenia porotcov. Chceme zároveň interných komunikátorov inšpirovať a dodať im odvahu robiť nielen inovatívne veci, ale predovšetkým projekty, ktoré majú pozitívny dopad na výkonnosť firiem,“ povedal Martin Onofrej, zakladateľ Asociácie internej komunikácie – AICO.

 

Výsledky AICO Grand Prix 2014

Kategória Offline médiá

1.    miesto – neudelené

2.    miesto - Orange Slovensko, a.s., s projektom Orange - Zamestnanecký stolový kalendár

3.    miesto – neudelené

 

Kategória Online/digital

1.    miesto - Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., s projektom Nalaďte sa - Allianz TV

2.    miesto - Slovenská sporiteľňa, a.s., s projektom Banková televízia Sporka TV

3.    miesto – neudelené

 

Kategória Osobná komunikácia

1.    miesto - DATALAN, a.s., s projektom  DATALAN Award

2.    miesto – neudelené

3.    miesto - Generali Poisťovňa, a.s., s projektom Predvianočné charitatívne trhy

3. miesto - Slovenská pošta, a.s., s projektom Eventy k 20. výročiu založenia SP

 

Kategória Taktické riešenia (krátkodobé)

Neudelené

 

Kategória Strategiské riešenia (dlhodobé)

1.    miesto – neudelené

2.    miesto - Mondi SCP, a.s., s projektom Interná komunikácia v Mondi SCP

2.    miesto – VÚB, a.s., s projektom Skrytí hrdinovia ako koncept interných kampaní

3.    miesto - Telefónica Slovakia s.r.o., s projektom Ako sme zmenili našu firemnú kultúru

Zdroj: AICO

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. júl 2025 04:17