V prvom ročníku AICO Grand Prix mali firmy pôsobiace na Slovensku možnosť prihlásiť svoje projekty do piatich kategórií
- Offline médiá
- Online/digital
- Osobná komunikácia
- Taktické riešenia (krátkodobé)
- Strategické riešenia (dlhodobé)
Do súťaže bolo prihlásených celkovo 15 projektov z 12 spoločností. Ocenenie získalo 9 projektov, ktoré hodnotila porota zložená z odborníkov z rôznych oblastí pôsobenia v dvoch kolách.
Najúspešnejšími boli spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa s projektom „Nalaďte sa - Allianz TV“ a Datalan s projektom „DATALAN Award“, ktoré získali vo svojich kategóriách prvé miesta. Kvalifikovali sa tak do európskeho kola FEIEA Grand Prix, ktoré sa uskutoční koncom roka 2014 v Bruseli.
Cieľom súťaže je nielen oceniť najlepšie projekty internej komunikácie, ale aj podporiť zvyšovanie úrovne internej komunikácie na Slovensku. „Preto každý projekt prihlásený do AICO Grand Prix získava spätnú väzbu vo forme protokolu hodnotenia porotcov. Chceme zároveň interných komunikátorov inšpirovať a dodať im odvahu robiť nielen inovatívne veci, ale predovšetkým projekty, ktoré majú pozitívny dopad na výkonnosť firiem,“ povedal Martin Onofrej, zakladateľ Asociácie internej komunikácie – AICO.
Výsledky AICO Grand Prix 2014
Kategória Offline médiá
1. miesto – neudelené
2. miesto - Orange Slovensko, a.s., s projektom Orange - Zamestnanecký stolový kalendár
3. miesto – neudelené
Kategória Online/digital
1. miesto - Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s., s projektom Nalaďte sa - Allianz TV
2. miesto - Slovenská sporiteľňa, a.s., s projektom Banková televízia Sporka TV
3. miesto – neudelené
Kategória Osobná komunikácia
1. miesto - DATALAN, a.s., s projektom DATALAN Award
2. miesto – neudelené
3. miesto - Generali Poisťovňa, a.s., s projektom Predvianočné charitatívne trhy
3. miesto - Slovenská pošta, a.s., s projektom Eventy k 20. výročiu založenia SP
Kategória Taktické riešenia (krátkodobé)
Neudelené
Kategória Strategiské riešenia (dlhodobé)
1. miesto – neudelené
2. miesto - Mondi SCP, a.s., s projektom Interná komunikácia v Mondi SCP
2. miesto – VÚB, a.s., s projektom Skrytí hrdinovia ako koncept interných kampaní
3. miesto - Telefónica Slovakia s.r.o., s projektom Ako sme zmenili našu firemnú kultúru
Zdroj: AICO