Pozostáva z rozhlasových spotov v rádiu Evropa 2 vysielaných v termíne od 26. 5. do 20. 6. a z reklamných spotov doplnených o poslucháčsku vedomostnú súťaž o Slovensku v rádiu Frekvence 1. Od 26. mája sa vysielajú upútavky na súťaž a samotná súťaž pôjde od 2. júna do 20. júna. Kampaň v rádiách je prepojená s webovou stránkou Frekvence1 a s informačným portálom Slovenskej agentúry pre cestovný ruch www.slovakia.travel. Poslucháči tak majú možnosť získať správne informácie do súťaže a zároveň si pozrieť, čo ponúka Slovensko pre letnú sezónu. Na konci každého týždňa sa bude spomedzi správnych odpovedí žrebovať cena, víkendový pobyt v zariadeniach na Slovensku – v Košiciach, Banskej Štiavnici a v Dolnej Strehovej na juhu stredného Slovenska.
„V minulom roku sa pre dovolenku na Slovensku rozhodlo takmer 500 000 českých turistov a Česi dlhodobo tvoria najväčšiu skupinu zahraničných návštevníkov Slovenska. Preto chceme interaktívnou kampaňou inšpirovať aj mladšiu vekovú skupinu, aby si pre svoju letnú dovolenku vybrala práve Slovensko. Reklamnú kampaň na rozhlasovej stanici Frekvence 1 dopĺňa súťaž o pobyty na Slovensku. Tým chceme zvýrazniť jej dosah, odlíšiť ju a upriamiť pozornosť českých cestovateľov na zaujímavé slovenské regióny, ktoré sa zapojili a poskytli ceny do súťaže,“ povedala Marta Kučerová, generálna riaditeľka SACR.
Rádio Evropa 2 je najpočúvanejšou stanicou v cieľovej skupine do 39 rokov a denne ho počúva približne 940 000 poslucháčov. Rádio Frekvence 1 má celoplošné pokrytie a týždenne ho počúva približne 1,7 milióna osôb.
Zdroj: SACR