StoryEditor

Čas.sk redizajnuje, portál dostal nový vzhľad

15.02.2016, 13:26
Bude používať logo denníka Nový Čas a má aj ďalšie novinky.

Portál najčítanejšieho denníka na Slovensku Čas.sk oddnes uvádza nový dizajn webu. Bude používať logo denníka Nový Čas a má aj ďalšie novinky.

 

Portál Čas.sk dnes odštartoval novú etapu fungovania. Ponúka čitateľom vynovenú grafiku, responzívny dizajn, logo, ktoré je zhodné s denníkom a nový claim. Nový vizuál je tak podstatne modernejší, sviežejší a bližšie k svetovým trendom. Zmenila sa aj podstata fungovania portálu a s novým dizajnom je Čas.sk responzívny.

 

Čas.sk zároveň prichádza s logom Nový Čas, ktoré je zhodné s tým, ktoré sa používa v tlačenom vydaní denníka. “Takto bude portál priamo priradený k silnej printovej značke, doména www.cas.sk ostáva však naďalej,” vysvetľuje Martina Šebová, Senior Group Brand Manager.

 

Ďalšou podstatnou novinkou je claim značky. “Vaša prvá voľba” je nový claim Nového Času a portálu Čas.sk. Claim má poukázať na to, že táto značka je číslo jeden pre čitateľa a ponúka informácie, ktoré sú prehľadné, pútavé a tiež ponúkajú komplexný prehľad o udalostiach celého dňa.

 

Vydavateľstvo značku podporí marketingovou kampaňou, ktorá bude prebiehať od 15. februára. Najnovšia kampaň propaguje mimoriadne žurnalistické úspechy denníka Nový Čas. Jej námetom sa stali reálne príbehy ľudí, ktorým denník pomohol. Cieľom kampane je prostredníctvom článkov skutočných príbehov a udalostí ukázať, ako denník pomáha a je súčasťou života Slovákov. Okrem TV spotov sa kampaň uvedie aj v printe, v online, v kinách, rozhlase a outdoore.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 22:46