StoryEditor

Feriha prekonala na Doma hranicu 200-tisíc divákov

31.10.2014, 14:36

Najviac divákov si vo štvrtok pozrelo Televízne noviny, Búrlivé víno a Farmu na Markíze, vynikajúco sa darilo aj televízii Dajto s akčným filmom Terminátor 3: Vzbura strojov.

Mimoriadne dramatické epizódy tureckého seriálu Feriha lámu na obrazovkách televízie Doma jeden rekord za druhým. Vo štvrtok 30. októbra 2014 dosiahol spletitý príbeh lásky Ferihy a Emira doposiaľ najvyššiu sledovanosť v oboch hlavných cieľových skupinách.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenala druhá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie rekordný rating 2,7 % a tretí najvyšší trhový podiel 14,2 %. V čase vysielania bola dvojkou na trhu a porazila tak aj finále pôvodného seriálu konkurencie. K obrazovkám pritiahla 202-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je absolútne najvyšší počet od štartu seriálu 18. augusta 2014. Feriha tiež zároveň prvý raz prekročila hranicu 200-tisíc divákov.

Prvá štvrtková epizóda Ferihy zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 taktiež výborný rating 2,6 % aj trhový podiel 8,0 %.

Celkovo najsledovanejším programom z ponuky menších staníc bol akčný film Terminátor 3: Vzbura strojov (rating 3,0 % / share 8,8 % v 12-54) na Dajto s legendárnym Arnoldom Schwarzeneggerom v hlavnej úlohe. V prime-time 19:00 – 23:00 bola televízia Dajto trojkou na trhu s podielom 6,3 %.

Štvorica divácky najúspešnejších programov dňa patrila vo štvrtok televízii Markíza. Najväčšiu pozornosť si v oboch hlavných cieľových skupinách získali Televízne noviny (rating 11,2 % / share 34,3 % v 12-54), nenechalo si ich ujsť 746-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Medzi nespravodajskými programami dominovali rodinný seriál Búrlivé víno (rating 10,4 % / share 28,6 % v 12-54) a reality šou Farma (rating 9,8 % / share 33,4 % v 12-54), silno propagovanej publicistickej novinke konkurencie nedali najmenšiu šancu.

Podvečerné vysielanie dlhodobo patrí rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 7,9 % / share 28,7 % v 12-54), ktorý v rebríčku sledovanosti predstihol aj konkurenčný denný seriál vysielaný v prime-time. Vychutnalo si ho viac než pol milióna divákov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,6 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 41,0 %).

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 05:04