StoryEditor

Magazín Ad Week vyhlásil UM globálnou mediálnou agentúrou roka

19.02.2016, 09:53
Renomovaný svetový magazín Ad Week zameraný na marketing a médiá vyhlásil UM globálnou mediálnou agentúrou roka 2016. Je to druhé významné víťazstvo po tom, ako UM vyhlásil za najlepšiu mediálnu agentúru roka 2016 aj rešpektovaný celosvetový magazín Ad Age.

Minulý rok UM sprevádzali úspechy v podobe 130 významných akvizícií a 175 ocenení na festivaloch a slávnostných odovzdávaniach cien po celom svete. V rámci Cannes Lions, Festivalu médií či Effie UM ocenili za prácu pre značky ako Sony, ExxonMobil, Fiat Chrysler Automobiles, Media Markt a Vodafone. Medzi top nových získaných klientov patria značky BMW, Coca-Cola, farmaceutická spoločnosť CVS Health, Johnson & Johnson, potravinársky líder McCormic alebo francúzsky výrobca destilátov Pernod Ricard.

“Nemohol by som byť viacej hrdý,” povedal globálny CEO UM Daryl Lee. Žijeme v zlatej ére médií s dôrazom na strategické inovácie vo všetkých oblastiach, čo je evidentné vzhľadom k počtu vlaňajších mediálnych tendrov. My v UM sme sa chopili príležitosti stať sa zásadnou značkou v mediálnom biznise, pružne sme využili každú príležitosť, ktorú nám rok priniesol. Oslavujem dosiahnuté pocty s tímami UM po celom svete.”

Na globálnom úspechu UM sa podieľala aj slovenská pobočka. “Mám z nášho ocenenia obrovskú radosť. O to viac, že UM Slovensko je z hľadiska lokálnej konkurencieschopnosti a kvality poskytovaných služieb dlhodobo hodnotená ako jedna z top päť najlepších pobočiek na svete.” povedal výkonný riaditeľ UM Slovakia Branislav Kudri.

Súčasťou vlaňajšieho globálneho úspechu UM bolo predstavenie nového plánovacieho prístupu MomentsTM. Vo svete, kde pozornosť je novou menou, nám náš plánovací prístup MomentsTM umožňuje vytvárať multiplatformové momenty spájajúce zákazníkov a značky v čase, mieste a spôsobom pre zákazníka najrelevantnejším.

 

Zdroj: UM Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 15:51