StoryEditor

GfK posilňuje svoju pozíciu v oblasti TV prieskumov

17.06.2014, 13:01
Po ďalšej vlne investícií dnes spoločnosť GfK oznámila, že sa stala majoritným akcionárom spoločnosti Genius Digital, ktorá sa špecializuje na získavanie, analýzu a aplikáciu údajov o sledovanosti pre TV odvetvie.

Súčasná pozícia spoločnosti GfK nadväzuje na strategické partnerstvo vybudované v septembri 2013. Táto investícia pomohla spoločnosti GfK ešte lepšie spĺňať komplexné analytické potreby operátorov poskytujúcich platený TV obsah prostredníctvom obohacovania svojich výkonných riešení na meranie sledovanosti s ponukami služieb súvisiacimi s prieskumom trhu, ktoré umožňujú práve technológie Spoločnosti Genius Digital na získavanie a analýzu dát.

„Spolupráca so spoločnosťou Genius Digital v priebehu posledných 6 mesiacov prekonala všetky naše očakávania. Silný dojem na nás urobila sila celého tímu a ich jedinečné riešenia pri získavaní, integrácii a hĺbkovej analýze údajov o sledovaní TV,” uviedol Nick North, Global Lead, Media and Entertainment v spoločnosti GfK. „Inovatívna technológia spoločnosti Genius Digital nám umožňuje ponúkať zákazníkom presne tie postrehy a hĺbkové informácie, ktoré sú pre nich najrelevantnejšie, a najmä schopnosť porozumieť, čo tieto postrehy a hĺbkové informácie prinášajú pre ich biznis. Kúpou majoritného balíka akcií v spoločnosti Genius Digital dokážeme využiť výrazné synergie medzi našim biznisom v prieskume trhu a súvisiacou ponukou spoločnosti Genius Digital v oblasti technológií na analýzu údajov v reálnom čase.”

„Už od svojej pôvodnej investície v minulom septembri spoločnosť GfK dávala výrazne najavo, že zdieľa našu víziu a snahu stať sa svetovým lídrom v oblasti poskytovania hĺbkových informácií o spotrebiteľoch v reálnom čase a dátových služieb TV odvetvia. Sme veľmi radi, že práve GfK zaujala v našej spoločnosti pozíciu majoritného akcionára, pretože to poskytne našej firme kľúčové príležitosti na trhu.“ Uviedol Jonathan Sykes, ktorý bude pokračovať vo svojej práci na pozícii výkonného predsedu predstavenstva spoločnosti Genius Digital.

Tom Weiss, ktorý pokračuje na pozícii výkonného riaditeľa hovorí: „Výrazne posilňujeme naše pozície a toto je ďalší krok smerom k vývoju skutočne komplexnej sady nástrojov poskytovanej našim klientom a využívajúcej vzájomne sa doplňujúce silné stránky a odborné znalosti v odvetví, ktorými disponujú obe naše spoločnosti.”

Kvôli skutočnosti, že technológia spoločnosti Genius Digital poskytuje TV operátorom mnohé výhody idúce nad rámec prieskumu trhu, spoločnosť nebude integrovaná pod značku GfK a bude podnikať samostatne pod svojou zavedenou značkou Genius Digital.

 

O spoločnosti Genius Digital

Spoločnosť Genius Digital je lídrom v poskytovaní informácií a hĺbkových znalostí o zákazníkoch na základe údajov o sledovaní TV a mnohých ďalších dátových zdrojov. Spoločnosť Genius Digital disponuje vlastným patentovaným softvérom a algoritmami, ktoré sú jedinečné v celom odvetví, ako aj riešeniami a aplikáciami umožňujúcimi analýzu a aplikáciu týchto údajov do marketingu, reklamy, služieb zákazníkom a pre technické oddelenia v rámci mediálneho priemyslu. Spoločnosť Genius Digital spolupracuje s poskytovateľmi DTH, IPTV, káblovej TV a OTT a v súčasnosti je prítomná na 4 svetadieloch.
 

 

Zdroj: GfK Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. jún 2025 16:33