StoryEditor

Fatra pokračuje v komunikácii za pomoci maliarov

28.10.2013, 07:30
Prvý návrh obsahoval inšpiráciu troma veľkými menami výtvarného umenia - Vincentom van Goghom, Pablom Picassom a Alfonsom Muchom.

 

Autorom komunikačnej stratégie pre spoločnosť Slovenské pramene a žriedla bola reklamná agentúra Kaspen/Jung von Matt Bratislava. Cieľom bolo vyzdvihnúť jedinečnosť minerálnej vody Fatra, ktorá sa svojím zložením nepodobá žiadnej inej v Európe...

 

3

Fatra patrí k stredne mineralizovaným vodám a objavenie jej prameňa sa datuje do roku 1930. Pre svoj zásaditý charakter má priaznivé účinky na ľudský organizmus. Upravuje zvýšený obsah žalúdočnej kyseliny a neutralizuje vnútorné prostredie žalúdka.

Tieto vlastnosti viedli k tomu, aby sa Fatra vyzdvihovala ako naše bohatstvo, ktorým nepochybne je. Odtiaľ už bolo už len kúsok k cenným maľbám významných maliarov.

 

+2

V pôvodnej kampani bola Fatra prevedená do podoby majstrovských diel troch maliarov. Pre jej úspech pribudli časom ešte ďalšie dve mená a umelecká zbierka tak bola obohatená o prevedenie Fatry v štýle Gustava Klimta a známeho surrealistického maliara Salvadora Dalího. Claim kampane ostal nemenný a plne korešpondoval s jej obsahom: majstrovské dielo prírody. Následné pokračovanie: jediná svojho druhu naviazalo na vlastnosti tejto minerálnej vody. Komunikačná kampaň týmto ponechala Fatre isté tajomstvo a zároveň vznešenosť, aká sa ukrýva v hodnotných obrazoch.

 

Výsledok

Fatra sa aj pre ďalší rok rozhodla komunikačnú stratégiu ponechať v tomto štýle. Dôkazom obľúbenosti tejto minerálnej vody a jej prezentácie sú spokojní zákazníci, ktorí ňou pravidelne dopĺňajú pitný režim. Klenot, ktorý nenájdu nikde inde iba na Slovensku, dodáva krajine punc významnosti. Dobrá a hlavne presná kampaň tak slávi úspech už niekoľko rokov.

 

Zdroj: Trumpeter

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. december 2025 12:02