Autorom komunikačnej stratégie pre spoločnosť Slovenské pramene a žriedla bola reklamná agentúra Kaspen/Jung von Matt Bratislava. Cieľom bolo vyzdvihnúť jedinečnosť minerálnej vody Fatra, ktorá sa svojím zložením nepodobá žiadnej inej v Európe...
3
Fatra patrí k stredne mineralizovaným vodám a objavenie jej prameňa sa datuje do roku 1930. Pre svoj zásaditý charakter má priaznivé účinky na ľudský organizmus. Upravuje zvýšený obsah žalúdočnej kyseliny a neutralizuje vnútorné prostredie žalúdka.
Tieto vlastnosti viedli k tomu, aby sa Fatra vyzdvihovala ako naše bohatstvo, ktorým nepochybne je. Odtiaľ už bolo už len kúsok k cenným maľbám významných maliarov.
+2
V pôvodnej kampani bola Fatra prevedená do podoby majstrovských diel troch maliarov. Pre jej úspech pribudli časom ešte ďalšie dve mená a umelecká zbierka tak bola obohatená o prevedenie Fatry v štýle Gustava Klimta a známeho surrealistického maliara Salvadora Dalího. Claim kampane ostal nemenný a plne korešpondoval s jej obsahom: majstrovské dielo prírody. Následné pokračovanie: jediná svojho druhu naviazalo na vlastnosti tejto minerálnej vody. Komunikačná kampaň týmto ponechala Fatre isté tajomstvo a zároveň vznešenosť, aká sa ukrýva v hodnotných obrazoch.
Výsledok
Fatra sa aj pre ďalší rok rozhodla komunikačnú stratégiu ponechať v tomto štýle. Dôkazom obľúbenosti tejto minerálnej vody a jej prezentácie sú spokojní zákazníci, ktorí ňou pravidelne dopĺňajú pitný režim. Klenot, ktorý nenájdu nikde inde iba na Slovensku, dodáva krajine punc významnosti. Dobrá a hlavne presná kampaň tak slávi úspech už niekoľko rokov.
Zdroj: Trumpeter

