Okrem výrazného nárastu predaja stúpol v tomto období aj počet nových používateľov aplikácie, a to o viac ako 5 miliónov. V lete sa Sygic GPS navigácia stala najrýchlejšie rastúcou aplikáciou v Google Play v USA v kategórii Cestovanie a je svetovou jednotkou medzi offline navigáciami.
„Júl a august boli pre nás z hľadiska predaja a nárastu počtu používateľov historicky najlepšími mesiacmi. Aj tento úspech nás posúva vpred a stáva sa pre nás zároveň záväzkom prinášať ďalšie inovácie do našej navigácie, aby sme si udržali pozíciu najsťahovanejšej offline navigácie na svete,“ hovorí Michal Štencl, CEO spoločnosti Sygic.
Letná kampaň sa realizovala primárne na trhoch ako Nemecko, Rusko, Brazília, Taliansko a Španielsko. Jej súčasťou boli okrem nástrojov digitálneho marketingu aj nové korporátne vizuály, produktový spot, testimoniálové video odkazujúce na reálne skúsenosti zákazníkov a PR nástroje.
Sygic nedávno predstavil ako prvý poskytovateľ navigácie pre operačné systémy Android a iOS rozšírenia s informáciami o vyhľadávaných metropolách z TripAdvisoru. Počas leta si ich do navigácie stiahlo viac ako 115 tisíc používateľov, vďaka čomu mali informácie o hoteloch či reštauráciách vo viac ako 50 metropolách sveta.
Úspech zaznamenal Sygic aj v B2B segmente. Okrem výborných predajných výsledkov uzavrela spoločnosť nové partnerstvá, medzi inými aj so Saudi Electrocity Company, či spoločnosťou Volkswagen.
Zdroj: Sygic