StoryEditor

Personalizované ponuky pre spotrebiteľov sú budúcnosťou

14.10.2014, 14:30
Visa začína spoluprácu s edo Interactive na uvedení personalizovaných Card Link obchodných ponúk založených na nákupnom správaní držiteľov kariet Visa.

Visa dnes oznámila partnerstvo s edo Interactive,  jedným z lídrov na trhu v oblasti ponúk Card Link Offers (CLO – prepojenie platobnej karty a ponuky obchodníkov). Vďaka tomuto partnerstvu budú v Európe uvedené pre držiteľov kariet Visa inovatívne a cielené obchodné ponuky. Pilotný program projektu bude spustený koncom tohto roka, pričom prvou krajinou, ktorá masovo uvedie službu cielených ponúk, bude na začiatku roka 2015 Veľká Británia. Spoločnosť edo Interactive v tejto oblasti už spolupracuje s viac ako 200 bankami a viac ako 1000 obchodníkmi v USA.

Jedinečnosť tejto služby, ktorá kombinuje digitálnu reklamu, je v tom, že prepája dáta, dosah a rozšírenosť kariet Visa a inovatívne riešenie edo, ktoré vytvára spojenia medzi značkami a zákazníkmi, ktorých chcú značky osloviť na základe ich nákupného správania.  Držitelia kariet Visa, ktorí sa rozhodnú službu využívať, získajú na mieru šité ponuky, ktoré im budú k dispozícii na akomkoľvek zariadení s rýchlymi odmenami za nákup. Na získanie takýchto ponúk im bude stačiť zaplatiť kartou Visa. 

Marcel Gajdoš, regionálny manažér Visa Europe pre SR a ČR, hovorí: „Na Slovensku má Visa Europe vyše 70% podiel všetkých vydaných kariet na trhu, čo vytvára obrovský priestor na rozvoj podobných riešení spoločne s obchodníkmi. Na systéme odmeňovania pre držiteľov kariet Visa sme v minulosti spolupracovali so spoločnosťami Slovnaft a DM drogerie markt, a práve táto spolupráca potvrdila, že slovenský klient má záujem o takýto druh služby. Momentálne diskutujeme s ďalšími obchodníkmi na Slovensku, s ktorými v blízkej budúcnosti plánujeme uviesť odmeňovací systém, aby sme slovenskému spotrebiteľovi priniesli ďalšiu výhodu a dôvod prečo platiť platobnou kartou Visa.“  

Projekt ponúk Card Link prináša skutočné výhody pre všetky zúčastnené strany. Koncovým zákazníkom ponúka cielený obsah od obchodníka z oblasti životného štýlu, zábavy a voľnočasových aktivít – ako zľavy, či špeciálne ponuky. CLO predstavuje novú platformu pre obchodníkov a poskytuje finančným inštitúciám personalizované výhody pre ich zákazníkov. 

Crispin Rogers, riaditeľ úseku cieleného marketingu vo Visa Europe, hovorí: „Dni rovnakých ponúk pre všetkých sú minulosťou. Zákazník chce osobný prístup a odmeny, ktoré odzrkadľujú jeho preferencie produktov a značiek.  V Británii sa v súčasnosti zaplatí každá tretia libra prostredníctvom kariet Visa, a preto sme schopní marketérom ponúknuť detailný a prakticky využiteľný pohľad, ktorý potrebujú, aby mohli spotrebiteľa odmeniť.

Jedná sa o unikátne riešenie pre obchodníkov a finančné inštitúcie, ktoré tak získajú cenné informácie o nákupných zvykoch svojich zákazníkov, a budú im tak môcť poskytnúť relevantné odmeny za nákup. CLO má nielenže potenciál ponúknuť zákazníkom vylepšený nákupný zážitok, ale tiež zvýši dosah, návratnosť a lojalitu k značke.

Ed Braswell, zakladateľ a CEO v edo, hovorí:  „Po tom, čo sme vytvorili vedúcu platformu Card Link marketingu v USA, sme veľmi radi, že toto riešenie môžeme poskytnúť aj miliónom držiteľom kariet siete Visa Europe, vďaka čomu budú môcť zákazníci efektívnejšie šetriť.“

„Je pre nás naozaj úžasnou príležitosťou spolupracovať s tak špičkovo dátovo orientovanou  spoločnosťou akou je Visa Europe a využiť údaje, ktorými disponuje tak, aby sme ponúkli jedinečnú hodnotu každému držiteľovi kariet tejto najväčšej celosvetovej platobnej siete, akou je Visa Europe.“

Partnerstvo Visa a edo predstavuje dôležitý krok v poskytovaní CLO na európskom trhu. edo Interactive už funguje v USA, kde pomáha marketérom a obchodníkom zvýšiť lojalitu a tiež zacieliť na nových zákazníkov vďaka okamžitým zľavám za nákup. Sieť Visa tvorí viac ako 500 miliónov kariet a každé jedno zo 6,5 eura v Európe je minuté prostredníctvom kariet Visa. Vďaka tomu Visa dokáže osloviť obrovské množstvo zákazníkov a predstavuje teda bezkonkurenčne najlepšiu základňu pre toto riešenie cieleného marketingu v Európe. 

Zdroj: Grayling

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. jún 2025 21:12