Veľkoobchodný reťazec METRO Cash & Carry SR spustil od začiatku mája nové webové stránky, ktoré oveľa lepšie komunikujú s jednotlivými zákazníckymi skupinami a reflektujú ich potreby. Zásadnou premenou prešla štruktúra obsahu stránok, kde je maximálne množstvo informácií rozdelené do kategórií podľa typu podnikania.
Dizajn a CMS nových stránok vznikli v nemeckej centrále spoločnosti. Obsah webu zahŕňa originálne články a recepty, ktoré sú prispôsobené tuzemskému trhu. „Príprave webu predchádzalo užívateľské testovanie, kde sme oslovili niekoľko zástupcov z každej cieľovej skupiny našich zákazníkov.“, hovorí Romana Nýdrle, Head od Corporate Communications METRO a dopĺňa: „Ich podnety sme premietli do novej koncepcie stránok. Zásadnou zmenou je prehľadnejšia štruktúra a veľké množstvo informácií v jednotlivých kategóriách.“
Jednotlivé kategórie teraz reprezentujú konkrétny predmet podnikania, ako sú napr. slovenské reštaurácie, talianske reštaurácie & pizzérie, hotely a penzióny, rýchle občerstvenie, maloobchod, kancelárie, upratovanie, hobby kuchári a ďalšie. Významnú časť tvoria detailné informácie o kľúčových kategóriách sortimentu, ktoré sú spracované veľmi podrobne. Zákazníci sa tak ľahko a rýchlo dostanú priamo z homepage ku všetkým informáciám potrebným pre danú oblasť podnikania.
Na príprave obsahu, napĺňania a koordinácii projektu sa podieľala reklamná agentúra WMC/Grey Digital. Nové stránky veľkoobchodu nájdete na www.metro.sk.
Zdroj: Media & Communication Consulting