K ľuďom sa prihovárala prostredníctvom putovnej kaviarne.
Netradičnú formu komunikácie zvolila dcérska spoločnosť Západoslovenskej energetiky - ZSE Distribúcia. Aby boli svojim zákazníkom čo najbližšie, ZSE Distribúcia otvorila svoje inovatívne zákaznícke centrum v blízkosti nákupných centier. Počas letných mesiacoch oslovovali klientov krajských miest a poskytovali služby a poradenstvo tykajúce sa pripojenia do elektrickej siete.
Informácie o pripojení elektriny, prípadne o technických zmenách a všetkých potrebných úkonoch s nimi spojených, poskytovali odborníci priamo medzi ľuďmi, v putovnej kaviarni s názvom ENERGY coffee house. Zákazníci si tak mohli potrebné informácie vypočuť v príjemnom prostredí pri šálke kávy.
Kampaň je odrazom snahy ZSE Distribúcie uľahčiť a urýchliť vybavenie pripojení, v rámci ktorej spoločnosť zefektívnila interné procesy a spracovala edukatívne materiály pre verejnosť. Tie majú zákazníkom pomôcť zorientovať sa v komplikovanom procese a tiež urýchliť proces vybavenia. Zároveň s outdoorovou aktivitou bol spustený aj portál elektrinablizsie.sk, kde si zákazníci môžu všetky informácie nájsť aj vďaka prehľadnej online aplikácii.
Keďže na západnom Slovensku sa do elektrickej siete pripojí každý mesiac asi 2 500 nových účastníkov, táto aktivita bola vítaným zlomom v komunikácii ZSE Distribúcia, ktorá sa snaží priblížiť svoje služby širokej verejnosti.
Zdroj: Pergam