V rámci ponuky menších staníc patrilo prvenstvo tureckému seriálu Zakázaná láska, ktorý na Doma zaznamenal doposiaľ najvyšší rating aj trhový podiel v cieľovej skupine 12-54.
Chart Show si podmanila divákov televízie Markíza aj v stredu 22. apríla 2015. Vydanie venované tým najznámejším svadobným vypaľovákom sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stalo najsledovanejším programom dňa.
V obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla obľúbená hudobno-zábavná relácia rating 9,8 % a trhový podiel 29,2 %. Najväčšie hity a skvelú zábavu s moderátorkou Adelou Banášovou a jej hosťami si vychutnalo takmer pol milióna divákov starších ako 12 rokov.
Chart Show obzvlášť oslovila cieľovú skupinu žien 25-34, ktoré Markíze v čase vysielania relácie zabezpečili trhový podiel 41,9 %.
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa s 600-tisíc divákmi pri obrazovkách stali najsledovanejším programom dňa Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 8,5 % a trhový podiel 34,0 %. Vynikajúco sa darilo aj nasledujúcim reláciám Športové noviny (rating 8,8 % / share 31,7 % v 12-54) a Počasie (rating 9,0 % / share 28,3 % v 12-54).
Skupina Markíza v stredu ovládla aj najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc. Najlepšie sa darilo televízii Doma s druhou epizódou z pravidelnej večernej dvojporcie tureckého seriálu Zakázaná láska, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla absolútne rekordný rating 2,0 % aj trhový podiel 11,2 %.
Druhé miesto patrilo televízii Dajto vďaka komiksovému kinohitu V ako vendeta (rating 1,8 % / share 5,7 % v 12-54) s Natalie Portman a Hugom Weavingom v hlavných úlohách.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 34,4 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 37,1 %).
Zdroj: Skupina Markíza