Travel Marketing Awards je jednou z najprestížnejších súťaží v oblasti cestovného ruchu. Oceňuje originálne riešenia a najlepšie kreatívne kampane realizované na poli reklamy, komunikácie a digitálneho marketingu za posledný rok. Za osem rokov existencie si súťaž vybudovala rešpekt a silné renomé nielen v samotnom marketingovom odvetví, ale aj medzi vplyvnými subjektmi pôsobiacim v cestovnom ruchu na medzinárodnej úrovni.
Ceny za najlepšie kampane uplynulého roku boli odovzdávané na slávnostnom gala večere 15. marca v Londýne. Tento večer bol mimoriadne úspešný pre našu sieť. Agentúre Grayling bola udelená bronzová cena v kategórii Najinovatívnejší marketing za celosvetovú kampaň Hilton Holiday MatchMaker (Hilton Worldwide). Kolegovia z Atomicu zase prevalcovali kategóriu Medzinárodná kampaň roka s kampaňou The World's Best Driving Road pre klienta Avis, za ktorú získali zlato. Navyše s kampaňou #GreatWeekend (Budget) sa umiestnili v rovnakej kategórii na bronzovej priečke.
Sumár ocenení Travel Marketing Awards 2016, ktoré získala agentúra Grayling:
- Kategória Najinovatívnejší marketing – 3. miesto za kampaň „Hilton Holiday Matchmaker“, klient: Hilton Worldwide
- Kategória Medzinárodná kampaň roka – 1. miesto za kampaň „The World's Best Driving Road“, klient: Avis
- Kategória Medzinárodná kampaň roka – 3. miesto za kampaň „#GreatWeekend“, klient: Budget
„Tieto ocenenia prichádzajú na vlne nedávnych úspechov v ďalších renomovaných súťažiach s medzinárodnou účasťou, vrátane PR Moment Awards, kde sme shortlistovaní s ocenenou Avis kampaňou, ako aj ďalšími prácami pre klientov Graffigna Wines a Transport for London (TfL). Úspešnou bola rovnako aj kampaň pre Economist Intelligence Unit (EIU), vďaka ktorej sme sa dostali medzi shortlistované nominácie na PRCA City and Financial Awards. Veríme, že sa nám podarí opäť uspieť a do nášho portfólia pribudnú ďalšie významné ocenenia,“ vyjadril sa Peter Fecko, Managing Director pre región CEE, Grayling.
Zdroj: Grayling