Horná Dolná
StoryEditor

Horná Dolná s rekordným, viac než 50-percentným trhovým podielom

10.02.2015, 10:51

Pondelkový večer na Markíze plný skvelej zábavy s pôvodným seriálom Horná Dolná a kultovou českou komédiou Dědictví aneb Kurvahošigutntág nedal konkurencii najmenšiu šancu.

Horná Dolná si udržiava status suverénne najúspešnejšieho programu na slovenskom televíznom trhu. Šiesta epizóda pôvodného komediálneho seriálu televízie Markíza pritiahla v pondelok 9. februára 2015 v čase vysielania k obrazovkám každého druhého diváka zo strategickej cieľovej skupiny 12-54.

Skvelú zábavu v podaní špičkových hercov si vychutnalo celkovo 923-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok od štartu seriálu. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala Horná Dolná druhý najvyšší rating 20,6 % a absolútne rekordný trhový podiel 50,7 %.

Krízová situácia v Hornej Dolnej, kam mal zavítať premiér, aby slávnostne otvoril neexistujúci kruhový objazd, obzvlášť zabavila divákov v Prešovskom kraji 12-54 (share 63,2 % v 12-54) a mladých mužov 12-24 (share 64,4 % v 12-54).

Najsledovanejšou spravodajskou reláciou boli v pondelok tradične Televízne noviny (rating 13,2 % / share 36,9 % v 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 856-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Bohatá snehová nádielka a s tým súvisiaca kalamitná situácia na cestách zvýšila záujem o reláciu Počasie (rating 12,8 % / share 33,3 % v 12-54), ktorej v oboch hlavných cieľových skupinách patrila v rebríčku sledovanosti tretia priečka.

Pozíciu trhovej jednotky si po Hornej Dolnej udržala aj nasledujúca nezabudnuteľná česká komédia Dědictví aneb Kurvahošigutntág (rating 7,3 % / share 32,8 % v 12-54).

Na Dajto si v pondelok najviac divákov pozrelo výborný triler Ja, legenda (rating 2,2 % / share 5,7 % v 12-54) s Willom Smithom v hlavnej úlohe. Najúspešnejším programom televízie Doma sa stala dvojporcia tureckého romantického seriálu Zakázaná láska (rating 1,6 % / share 4,7 % a rating 1,5 % / share 6,6 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,0 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 43,8 %).

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 08:21