Gemius spúšťa webovú stránku gemiusHeatMap
Gemius spustil nové webové stránky svojho produktu gemiusHeatMap, teplotnej mapy webu. Prehľadne navrhnuté webové stránky ponúkajú komplexné informácie o tomto nástroji, ktorý slúži na optimalizáciu obsahu webu podľa preferencií jeho návštevníkov a pomáha tak zvýšiť ich lojalitu. Gemius teraz navyše ponúka skúšobnú verziu nástroja na 14 dní zadarmo.
Web https://heatmap.gemius.com/ ponúka podrobné informácie o nástroji gemiusHeatMap, ktorý analyzuje, akým spôsobom daný web návštevníci využívajú. Teplotná mapa ponúka prevádzkovateľom webov dáta o tom, čo presne oslovilo užívateľov na ich webových stránkach a čo ich naopak vôbec nezaujíma. Pomôže im tak porozumieť, v čom je daná webová stránka pre užívateľov atraktívna a čo by na nej mohli vylepšiť. Hlavnou výhodou teplotnej mapy je to, že pomáha optimalizovať umiestnenie obsahu na webe pomocou jediného skriptu. Vďaka tomu bude najpopulárnejší materiál vždy na najatraktívnejšom mieste webovej stránky, čo pomôže udržať návštevnosť webu a prilákať nových užívateľov. Pre majiteľov webových stránok, ktorí ešte nemajú skúsenosti s podobnými webanalytickými nástrojmi, ponúka spoločnosť možnosť otestovať produkt nezáväzne zadarmo po dobu dvoch týždňov.
Mateusz Gordon, International E-Commerce Segment Manager spoločnosti Gemius, komentuje spustenie nového webu: "Tento krok je súčasťou stratégie našej spoločnosti, ktorá si uvedomuje obrovský potenciál trhu e-commerce a zásadný význam propagácie výrobkov na internete. Vďaka možnosti bezplatného vyskúšania nášho webanalytického nástroja si môže každý, nielen tí najväčší hráči, otestovať všetky funkcie, ktoré gemiusHeatMap ponúka. Dúfame, že možnosť vyskúšať si tento náš bestseller využijú predovšetkým malí a strední vydavatelia a všetky spoločnosti z oblasti e-commerce. "