ZUNO je späť s novou kampaňou. Tentoraz direct banka púta pozornosť na pôžičku. S úrokovou sadzbou od 6,9 % p.a., s jednomesačnými prázdninami, či možnosťou požiadať o pôžičku pohodlne a online, patrí k jednej z najlepších ponúk na slovenskom a českom trhu.
Nová kampaň pobeží najmä na internetových portáloch. Dopĺňať ju budú citylighty a dotykové obrazovky vo vybraných obchodných centrách po celom Slovensku. Kampaň bude prebiehať do polovice apríla a je postavená na claime: KTO TI DÁ MENEJ?
Tentoraz ZUNO zdôrazňuje všetky hlavné výhody pôžičky, ktorými sú:
- jedna z najnižších úrokových sadzieb (od 6,9 % p.a.)
- splátkové prázdniny, počas ktorých si môžu klienti oddýchnuť od splácania raz do roka
- žiadne poplatky za zriadenie či vedenie úverového účtu
- výška splátky sa dá zistiť ľahko a rýchlo vďaka úverovej kalkulačke zuno.sk/landing/spocitajto/
- možnosť požiadať o pôžičku jednoducho a online
„Nová kampaň poukáže na všetky benefity, ktoré získate pri pôžičke od ZUNO. Namiesto komunikácie čísel a samotných faktov sme sa rozhodli uchopiť tému údernejšie a ukázať jasné výhody našej ponuky. Okrem nízkej úrokovej sadzby, ktorú od nás klienti dostanú, ušetria aj čas vďaka tomu, že sme online banka,“ hovorí Alina Agurida, šéfka reklamy a komunikácie v ZUNO.
Táto kampaň je už treťou v poradí v roku 2013. Začiatkom marca direct banka zacielila svoje reklamné aktivity na refinancovanie, ktoré podporila mobilnou aplikáciou a súťažou na sociálnej sieti Facebook, pod názvom „Misia Ice Hotel“.
Kreatívny koncept pripravila agentúra MUW;digital. Nákup mediálneho priestoru zabezpečila ZenithOptimedia.